  • 1. Data: 2010-12-05 21:35:35
    Temat: Czesci denckermann - flejm
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Przegladalem sobie dzisiaj rozne czesci na allegro, i zwrocilem uwage na
    jakiestam aukcje z owym producentem w tle.
    Wchodze, patrze a tu taki tekst:
    Firma DENCKERMANN jest 3 największym dostawcą części zamiennych do
    samochodów osobowych.

    wzialem i spadlem z krzesla .
    Denckermann'a zapewne mozna zobaczyc w porcie w kontenerach z chin. A
    wlascicielem /prezesem jest jakis azjata (patrz krs)
    FIrma wdl KRS zatrudnia 10 osob. ROTFL mega fabryka.

    Swiruja jarzebine, ze sa niemiecka firma a po forach rozchodza sie
    informacje ze w niemczech wystepuja pod inna nazwa ale nie moga zdradzic pod
    jaka.

    Kiedys dyskutowalem z ich handlowcem na temat homologacji ECE R90, ktore to
    ich niby klocki maja. Okazuje sie ze homologacji nie pokaza (maja obowiazek)
    a numery homologacji to toczka w toczke TRW LUCAS i inne podobne znalezione
    w internecie.

    Zastanawiam sie kiedy wreszcie w polsce zrobi sie porzadek z tymi niby
    niemieckimi firmami kurna jego mac.

    I wcale nie jestem przeciwnikiem ani nie twierdze ze w chinach nie robi sie
    rzeczy dobrych i porzadnych. Wrecz przeciwnie.

  • 2. Data: 2010-12-05 21:56:11
    Temat: Re: Czesci denckermann - flejm
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 5 Dec 2010 21:35:35 +0100, emes wrote:
> [...]
    > Denckermann'a zapewne mozna zobaczyc w porcie w kontenerach z chin. A
    >wlascicielem /prezesem jest jakis azjata (patrz krs)

    Czekaj czekaj .. jesli mowisz o polskiej firmie, to moze i naprawde
    jest to np trzeci co do obrotu importer czesci. I nawet nie wiesz
    kiedy kupujesz cos co oni dostarczyli hurtowo :)

> [...]
    >w internecie.
    >Zastanawiam sie kiedy wreszcie w polsce zrobi sie porzadek z tymi niby

    Tak szybko to nikt, ale jak cie denerwuje, to moze maly donosik do
    UOKiK/IH/UC ?

    J.

  • 3. Data: 2010-12-05 22:13:30
    Od: "emes" <e...@e...pl>

    Czekaj czekaj .. jesli mowisz o polskiej firmie, to moze i naprawde
    > jest to np trzeci co do obrotu importer czesci. I nawet nie wiesz
    > kiedy kupujesz cos co oni dostarczyli hurtowo :)

    watpliwa sprawa, na czele stoja takie firmy jak IC, AUTOPARTNER, FOTA, teraz
    HART, rzeklbym nawet, ze mega-chinska KAMOKA.
    Firm pakujacych i importerow pod wlasnym brendem jest wielu. Czesc naprawde
    stara sie zeby ich produkty byly dobrej jakosci a czesc ma to w dupie. W
    kazdym przypadku produkt ma byc tanszy od 'renomowanych' producentow.
    A glowna idea przyswietlajaca napisany przezemnie tekst, to to, ze
    zapominamy o rodzimych producentach, ktorych to juz niewiele pozostalo.
    (Nawiasem mowiac wielu z nich wali w chinach swoje produkty i nawet nie
    wiemy kiedy)