  • 1. Data: 2010-03-20 20:18:56
    Temat: Problem z routerem
    Od: Michał <m...@g...com>

    Witam. Łącze sie z internetem w mieszkaniu studenckim poprzez siec
    bezprzewodowa. Internet jest dostarczany wraz z tv kablowa i do niego
    podlaczony jest router. Przez dlugi czas nie moglem wogule polaczyc
    sie z internetem, na innych komputerach nie bylo z tym problemu. Po
    wielu eksperymentach znalazlem sposob: 1)musze włączyc zapore windows;
    2) teraz musze ja wylaczyc; 3)i restart routera. I po takiej operacji
    zazwyczaj dziala, choc nie zawsze. Czy moglibyscie mi napisac co jest
    przyczyna moich problemow? Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-03-21 00:36:44
    Temat: Re: Problem z routerem
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Sat, 20 Mar 2010 13:18:56 -0700 (PDT),
    Michał<m.mirkowicz@gmailcom> said:
> [...]
    niego
    > podlaczony jest router. Przez dlugi czas nie moglem wogule polaczyc

    Wlasciwa grupa jest pl.comp.sieci.bezprzewodowe - tam zadaj to
    pytanie.
    Opisz dokladniej problem - komputer uzyskuje adres IP poprzez DHCP?
    Jesli nie, sprobuj wpisac ustawienia na sztywno (wzorujac sie na
    numerach uzyskiwanych po poprawnym polaczeniu). Router, serwery
    zewnetrzne z podanym IP (np 8.8.8.8) odpowiadaja na pingi?
    Start, Uruchom, cmd:
    ipconfig /release
    ipconfig /renew

    Radoslaw Ziomber