  • 1. Data: 2010-03-19 21:41:53
    Temat: Konfiguracja komputera
    Od: Krzysztof <k...@p...onet.pl>

    Uprzejmie proszę o uwagi PT grupowiczów o konfiguracji komputera -
    głównie do gier, rozdzielczość 1920x1080, w założeniu powinien
    popracować kilka lat bez konieczności dramatycznych modernizacji. System
    W7 64x.

    Gigabyte GA-790XT-USB3
    AMD Phenom II X2 550 BOX Black Edition
    Arctic Cooling Freezer 7 Pro REV.2
    GoodRam DDR3 2X 2GB 1333MHz CL9
    Radeon 5870 Gigabyte 1GB
    Samsung SpinPoint F1 750 GB
    Sony / NEC (Optiarc) DVD+/-RW AD-7240S
    D-Link Wireless RangeBooster N PCI Adapter DWA-547
    Modecom Prime Midi Glossy black
    Tagan U33 - II SuperRock Series 600W
    Scythe Slip Stream 120 mm (500 obr./min.)

    Z góry dziękuję za pomoc
    --
    Krzysztof

  • 2. Data: 2010-03-19 22:39:56
    Temat: Re: Konfiguracja komputera
    Od: wirefree <m...@m...pl>

    Do gier kupuje sie konsole do pracy komputer.

  • 3. Data: 2010-03-19 22:52:45
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Fri, 19 Mar 2010 22:41:53 +0100, Krzysztof napisał(a):

    > Samsung SpinPoint F1 750 GB

    F3 1 TB - trochę nowszy, trochę szybszy.

    --
    GLaF

  • 4. Data: 2010-03-19 23:09:41
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "wirefree" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Do gier kupuje sie konsole do pracy komputer.

    Zależy do jakich gier.

  • 5. Data: 2010-03-20 08:40:37
    Od: Giecze <czechowski@post.#skasujto#.pl>

    Krzysztof wrote:

    ..
    > Arctic Cooling Freezer 7 Pro REV.2
    ..
    > Scythe Slip Stream 120 mm (500 obr./min.)

    Zwróć uwagę, na SilentiumPC Spartan HE923 (ewentualnie Fortis HE1225) i
    Noiseblocker BlackSilent XL1 120mm - rev.3. Przerabiałem ostatnio temat,
    i to moje przemyślenia :)

    Pozdrawiam
    Grzegorz

  • 6. Data: 2010-03-20 09:24:13
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysztof" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości grup
    > AMD Phenom II X2 550 BOX Black Edition

    Jeżeli da się odblokować kolejne rdzenie to ok.

    > Radeon 5870 Gigabyte 1GB

    Będziesz włączać wygładzanie itp? Jak tak to może dwie karty graficzne? :)

    > Samsung SpinPoint F1 750 GB

    F3. Reszta może być.

  • 7. Data: 2010-03-20 10:24:53
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 19-03-2010 o 22:41 Krzysztof napisał na pl.comp.pecet:

    > GoodRam DDR3 2X 2GB 1333MHz CL9

    Ponieważ to całkiem nieźle wypasiony zestaw, zmieniłbym
    pamięci na trochę szybsze (z lepszymi timingami).

    --
    Wiesław
    Opera Mail

  • 8. Data: 2010-03-20 21:15:49
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Krzysztof <k...@p...onet.pl> zwrócił błąd:
> [...]
    > głównie do gier, rozdzielczość 1920x1080, w założeniu powinien
    > popracować kilka lat bez konieczności dramatycznych modernizacji. System

    Cienki procek, weź 4-rdzeniowca. Widziałem na innej grupie to
    porównanie:
    http://www.legionhardware.com/articles_pages/battlef
    ield_bad_company_2_tuning_guide,7.html

    Gier w których jest różnica nie ma jeszcze wiele, ale:
    1. nawet dla tej jednej warto
    2. jeśli ma być na kilka lat to i gier będzie więcej

    Chyba że odblokujesz rdzenie...

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8

  • 9. Data: 2010-03-25 23:18:38
    Od: Krzysztof <k...@p...onet.pl>

    Serdecznie dziękuję za wszystkie porady!
    --
    Krzysztof