  • 1. Data: 2010-03-20 11:49:03
    Temat: Laczka DVI?
    Od: MarKol <m...@p...onet.pl>

    Witam!

    Planuje "wystawic" komputer do pomieszczenia za sciana. W scianie jest
    otwor - nawet - ale wtyczka DVI nie przejdzie.
    Szukalem jakiejs laczki - krotkiego kabelka rozlaczanego w srodku
    laczeniem w ksztalcie walca, ktora udaloby sie przecisnac przez otwor
    jakos i podlaczyc z jednej i z drugiej strony zwykly kabel DVI. Ale nic
    takiego nie znalazlem.

    Jesli ktos ma jakis pomysl na rozwiazanie to bardzo prosze o pomoc.

    --
    Pozdrawiam,
    MK

  • 2. Data: 2010-03-20 12:18:23
    Temat: Re: Laczka DVI?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Uzytkownik "MarKol" <m...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci grup
> [...]
    > jednej i z drugiej strony zwykly kabel DVI. Ale nic takiego nie znalazlem.
    >
    > Jesli ktos ma jakis pomysl na rozwiazanie to bardzo prosze o pomoc.

    Nie lepiej przez hdmi?

  • 3. Data: 2010-03-20 12:39:59
    Od: MarcinCz <t...@g...pl_wytnij_to>

    Dnia Sat, 20 Mar 2010 12:49:03 +0100, MarKol napisał(a):

    > Jesli ktos ma jakis pomysl na rozwiazanie to bardzo prosze o pomoc.
    Taki zestaw:
    http://www.allegro.pl/item960218873_profesjonalna_pr
    zejsciowka_adapter_dvi_hdmi.html
    http://www.allegro.pl/item949470959_prolink_exclusiv
    e_hdmi_dvi_o_dlugosci_1_8m.html
    P.S.
    Nie wiem czy będzie OK. Nie próbowałem takiej zabawy. Aukcje pierwsze z
    brzegu. :)

    --
    Marcin