  • 1. Data: 2010-03-20 10:27:25
    Temat: Karta DVB-S VP1022A i nowy ProgDVB (sterowniki?)
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Posiadam dosyć leciwą kartę DVB-S VisionPlus 1022A. Do tej pory używałem
    jej ze starą wersją ProgDVB (4.xx). Ponieważ ostatnio coraz rzadziej
    oglądam TV nie byłem nawet świadom istnienia nowych wersji. Odkryłem to
    dopiero po ostatniej przeinstalce, gdy trzeba było ściągnąć i
    zainstalować programy od nowa. Miłą niespodzianką okazał się dla mnie
    fakt, iż od jakiegoś czasu program obsługuje również telewizje
    internetowe. Niestety zachwyt nad możliwościami nie trwał długo -
    okazuje się, że nowa wersja nie widzi mojego urządzenia. Przy instalacji
    wybierałem po kolei wszystkie karty PCI zaczynając od "TwinHan
    compatible" (lub coś w tym stylu). Za każdym razem efekt ten sam - brak
    efektu. :)

    Ściągnąłem archiwalną wersję 4.38.6, przy instalacji wybrałem kartę
    zgodną z "TwinHan" i ruszyło bez najmniejszych problemów, tak jak dawniej.

    Może ktoś się orientuje w sytuacji? Karta jest tak stara, że już
    niekompatybilna z nowymi wersjami softu? Chcąc coś zmienić w tej materii
    muszę się zaopatrzyć w kartę zgodną z DVB-S2 czy może program leży gdzie
    indziej? Sterowniki?

    W ogóle warto się w to bawić? Czy dostęp do telewizji internetowych jest
    w tym programie jakąś szczególnie interesującą opcją w stosunku do
    oferty z satelity? A może to tylko "chwyt marketingowy"?

  • 2. Data: 2010-03-22 07:20:37
    Temat: Re: Karta DVB-S VP1022A i nowy ProgDVB (sterowniki?)
    Od: Marx <M...@n...com>

    ProgDVB to bardzo kaprysny program.
    Sproboj np AltDVB
    Zerknij na strone laki.dvhk.pl, w szczegolnosci na dzial kart DVB
    Marx