  • Data: 2013-03-14 22:16:53
    Temat: Re: Prepaid - pytanie o oferty
    Od: Grzexs <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-03-14 20:34, Kordi pisze:
    > Witam,
    >
    > Przez długi czas sam udzielałem na tej grupie porad odnośnie ofert. Tym razem to ja
    potrzebuję takowej ;). Nie mam czasu zagłębiać się w regulaminy. Mam w zasadzie dwa
    odrębne pytania:

    > 1. Virgin Mobile - Czy są w ofercie jakieś kruczki? Jakieś limity czasowe na bonusy
    dodawane etc.?

    > Chcę ojcu zmienić na Virgin mobile. Doładować za 200-300 zł i mieć na rok czasu
    spokój z tematem. Zastanawiam się tylko, czy mnie coś nie zaskoczy.

    Nie rób tego. Załatw sobie podgląd kosztów (to ten cały "Klub Virgin",
    potrzeba wklepać hasło sms-owe, by mieć dostęp) i od czasu do czasu
    monitoruj. Jak się pojawi lepsza oferta, to żal być uwiązanym na własną
    prośbę i za własne pieniądze. Poza tym - najkorzystniejsze bonusy są od
    kwot 5, 10, 30, 50, 100 i 150 PLN - 50% tych kwot, dla innych kwot
    doładowań są mniejsze niż te 50%.

    Mam od pewnego czasu kilka telefonów u Virgina i sporo kodów USSD żywcem
    przeniesiona z Playa.
    --
    Grzexs