  • 11. Data: 2010-06-06 21:28:51
    Temat: Re: Prawidłowy montaż wtyku F
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    | poniewaz na elektrodzie pouczali zeby pisac ą , ę , .... ,
    | wiec dalem sobie spokoj ...

    no ale szkoda , bo moglbym zrobic za darmo troche dobrego

    a elektrode to cenie bo jest ogolnie dostepna i pisuja
    madrzy ludzie

  • 12. Data: 2010-06-06 21:37:39
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jerzy,

    Sunday, June 6, 2010, 11:28:51 PM, you wrote:

    > no ale szkoda , bo moglbym zrobic za darmo troche dobrego
    > a elektrode to cenie bo jest ogolnie dostepna i pisuja
    > madrzy ludzie

    Tutaj też pisują Ci sami ludzie i też pisanie nie po polsku jest
    niemile widziane.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 13. Data: 2010-06-06 22:14:56
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    Czesc RoMan ,

    On Sun, 6 Jun 2010, RoMan Mandziejewicz wrote:

    | Tutaj też pisują Ci sami ludzie i też pisanie nie po polsku jest
    | niemile widziane.

    tak , ale to juz sprawa czytajacych , zawsze moga nie czytac ,
    nie ma przymusu , tak jak nie ma przymusu pisania

    jp

  • 14. Data: 2010-06-07 07:07:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Jerzy,

    Monday, June 7, 2010, 12:14:56 AM, you wrote:

    > tak , ale to juz sprawa czytajacych , zawsze moga nie czytac ,
    > nie ma przymusu , tak jak nie ma przymusu pisania

    Przychodzisz na grupę jako świeżynka i próbujesz zaprowadzić tu swoje
    porządki? Niedoczekanie.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 15. Data: 2010-06-07 09:50:36
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    | Przychodzisz na grupę jako świeżynka i próbujesz
    | zaprowadzić tu swoje porządki? Niedoczekanie.

    ;-)

  • 16. Data: 2010-06-07 14:47:42
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > ;-)

    Jurek, z Panem Romanem nie pogadasz ;-)))). On tu był zanim
    założono grupę ;-))). Ba, zanim wynaleziono internet...
    Pozdr.
    Robert

  • 17. Data: 2010-06-07 16:54:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robert_J,

    Monday, June 7, 2010, 4:47:42 PM, you wrote:

    > Jurek, z Panem Romanem nie pogadasz ;-)))). On tu był zanim
    > założono grupę ;-))). Ba, zanim wynaleziono internet...

    Niewiele się pomyliłeś - jestem obecny na grupach dyskusyjnych zanim
    powstała Sieć w Polsce. Czyli od ponad 19 lat. Gógle świadkiem.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 18. Data: 2010-06-07 17:29:23
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Niewiele się pomyliłeś - jestem obecny na grupach
    > dyskusyjnych zanim
    > powstała Sieć w Polsce. Czyli od ponad 19 lat. Gógle
    > świadkiem.

    To informacja czy przechwałka? ;-) Szczerze mówiąc mnie to
    nie interesuje. Nie lubię tylko jak ktoś uważa np. tę grupę
    za swój folwark :-). Kto jak kto, ale Jurek nie jest
    "świeżynką", siedzi w branży długo. Nie odebrałem jego posta
    jako próby zaprowadzania swoich porządków. Ale może ja też
    jestem świeżynka i nie wiem ;-). Jurek ma jeszcze jedną
    zaletę: nie krytykuje wszystkich wokół (a przynajmniej
    większości) jak to robi sporo tutaj obecnych ;-).

  • 19. Data: 2010-06-07 18:08:01
    Od: Miłosz Skowyra <m...@w...epf.pl>

    W dniu 2010-06-07 15:47, Robert_J pisze:

    > Jurek, z Panem Romanem nie pogadasz ;-)))). On tu był zanim założono
    > grupę ;-))). Ba, zanim wynaleziono internet...

    Hehe... i tu sie zaraz zdziwisz ;)

    Pozdrawiam Miłosz.

  • 20. Data: 2010-06-07 18:14:56
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Robert_J,

    Monday, June 7, 2010, 7:29:23 PM, you wrote:

    > To informacja czy przechwałka? ;-)

    Prosta informacja.

    > Szczerze mówiąc mnie to nie interesuje. Nie lubię tylko jak ktoś
    > uważa np. tę grupę za swój folwark :-).

    Bez przesady.

    > Kto jak kto, ale Jurek nie jest "świeżynką", siedzi w branży długo.

    I to mu pozwala na kaleczenie języka polskiego?

    Nie mam zamiaru się zastanawic, co miał na mysli pisząc "zrob mi
    laske" czy "zadanie kata na lace".

    [...]

    --
    Best regards,