  • 1. Data: 2011-01-11 09:50:05
    Temat: Prawdziwy reportaż
    Od: Jan Rudziński <j...@g...pl>

    Cześć wszystkim

    Chyba tu jeszcze nie było?

    http://theonlinephotographer.typepad.com/the_online_
    photographer/2011/01/man-photographs-own-murder.html
    #comments

    Zrobił zdjęcie swojemu mordercy w chwili strzału.
    Czy może być prawdziwszy reportaż?

    --
    Pozdrowienia
    Janek (sygnaturka zastępcza)

  • 2. Data: 2011-01-11 09:57:24
    Temat: Re: Prawdziwy reportaż
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2011-01-11 10:50, Jan Rudziński pisze:

    > Zrobił zdjęcie swojemu mordercy w chwili strzału.
    > Czy może być prawdziwszy reportaż?

    Na mnie większe wrażenie robi to:

    http://classics.tumblr.com/post/87531688

    --
    bans

  • 3. Data: 2011-01-11 10:32:46
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    bans <g...@o...pl> writes:

    > Na mnie większe wrażenie robi to:
    >
    > http://classics.tumblr.com/post/87531688

    Ale to jest fake.

    MJ

  • 4. Data: 2011-01-11 11:03:57
    Od: bans <g...@o...pl>

    > Ale to jest fake.

    Serio? Hm, trochę za tym grzebałem w sieci i nigdzie się nie spotkałem z
    takim stwierdzeniem. Masz jakiegoś linka?

    --
    bans

  • 5. Data: 2011-01-11 11:18:54
    Od: bans <g...@o...pl>

    > Ale to jest fake.

    OK, już znalazłem.

    --
    bans

  • 6. Data: 2011-01-11 11:29:59
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    bans <g...@o...pl> writes:

    > Serio? Hm, trochę za tym grzebałem w sieci i nigdzie się nie spotkałem
    > z takim stwierdzeniem. Masz jakiegoś linka?

    To jest (nagrodzony a jakże...) fotomontaż w konkursie "Final Photo 9"
    ("The last picture you'll ever take...")
    http://fx.worth1000.com/contests/20912/final-photo-9
    http://fx.worth1000.com/entries/485403/bear

    Niestety link do źródłowych zdjęć już się nie otwiera...

    MJ

  • 7. Data: 2011-01-11 11:59:19
    Od: "marcin.STIG.saldat" <s...@p...pl>

    > Serio? Hm, trochę za tym grzebałem w sieci i nigdzie się nie spotkałem z
    > takim stwierdzeniem.

    A to trzeba wygrzebac w sieci? Skoro niedzwiedz prawie caly leb ma w
    namiocie, to skad na przy nosie przepal od slonca, w takim samym stopniu
    jak na grzbiecie, ktory jest poza namiotem? :)

    --
    Pozdrawiam,
    marcin.STIG.saldat

  • 8. Data: 2011-01-11 12:02:29
    Od: bans <g...@o...pl>

    W dniu 2011-01-11 12:59, marcin.STIG.saldat pisze:

    > Skoro niedzwiedz prawie caly leb ma w
    > namiocie, to skad na przy nosie przepal od slonca, w takim samym stopniu
    > jak na grzbiecie, ktory jest poza namiotem? :)

    On jest tak obrzydliwy, że omijam go wzrokiem patrząc na to zdjęcie ;)

    --
    bans