  • 1. Data: 2011-01-11 01:05:13
    Temat: 50d gdzie kupic? tanio....
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    od kilku dni analizuje temat
    http://www.cameralabs.com/reviews/Canon_EOS_60D/verd
    ict.shtml
    i cos czuje ze wyszarpie 50d
    ale pozostaje niesmak ze to starszy model i caly szum roznic
    pomiedzy 50d 60d kiedys zaniknie i tak naprawde bedzie sie
    liczyl tylko nowy model i tutaj nikt tego nie podwazy
    odglosy o lepszej dynamice sa tez rozne
    http://eos60d.fotopolis.pl/index.php?n=11873

    szymy posiada lepsze 60d
    ale gdyby nie to ze cena 50d jest rowna 60d to torche sie nadal wacham
    bo na niczym nie zaoszczedzam, a zalezy mi na wygodzie uzytkownia
    w d.. mam ekranik i filmy

    ktos wie gdzie jeszcze lezy nie zakurzona 50d?

  • 2. Data: 2011-01-11 11:35:19
    Temat: Re: 50d gdzie kupic? tanio....
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > w d.. mam ekranik i filmy
    >
    > ktos wie gdzie jeszcze lezy nie zakurzona 50d?

    Weź też pod uwagę, że 50D ma staroświeckie karty CF, które coraz trudniej
    kupić. Mniejszy wybór marek, no i cena - są droższe od SDHC.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 3. Data: 2011-01-11 12:35:11
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-01-11 12:35, =Marcos= pisze:

    > Weź też pod uwagę, że 50D ma staroświeckie karty CF, które coraz
    > trudniej kupić. Mniejszy wybór marek, no i cena - są droższe od SDHC.

    I tylko coraz to jakaś premiera szybszej i bardziej pojemnej karty CF
    jest. Faktycznie, CF są na wymarciu...

  • 4. Data: 2011-01-11 12:44:23
    Od: KiloSierra <K...@s...pl>

    W dniu 11/01/11 12:35, =Marcos= pisze:

    staroświeckie karty CF, które coraz trudniej
    > kupić. Mniejszy wybór marek, no i cena - są droższe od SDHC.

    takich bzdur dawno nie slyszalem....

  • 5. Data: 2011-01-11 12:50:05
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Weź też pod uwagę, że 50D ma staroświeckie karty CF,

    Co w nich staroświeckiego??

    > ...które coraz trudniej kupić.

    :-)))

    > Mniejszy wybór marek, no i cena - są droższe od SDHC.

    A przepraszam, jak często kupujesz? I do czego potrzebny
    dużt wybór marek? Będziej je nosił jako spinki do mankietów
    i często zmieniał?

  • 6. Data: 2011-01-11 20:44:03
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info> napisał w
    wiadomości news:ighf7k$sro$1@inews.gazeta.pl...

    > Weź też pod uwagę, że 50D ma staroświeckie karty CF, które coraz trudniej
    > kupić. Mniejszy wybór marek, no i cena - są droższe od SDHC.

    mam 8GB Extreme III
    i 2 x 4GB Extreme III
    gdzieś tam jeszcze w kącie 2GB

    wole dokupic jedna 8 lub 16GB do 50D
    niż wymieniać calość ze stratą na SD

    w CF wkurzające są PINY
    pozatym sa OK

    dzieki temu watkowi to wiem gdzie kupic 50D
    pewnie nigdzie:)

  • 7. Data: 2011-01-11 20:44:29
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> napisał w
    wiadomości news:4d2c4e8a$0$2455$65785112@news.neostrada.pl...

    > I tylko coraz to jakaś premiera szybszej i bardziej pojemnej karty CF
    > jest. Faktycznie, CF są na wymarciu...

    kazy ma prawo glosu, jednak nie zabłysnął

  • 8. Data: 2011-01-11 20:47:55
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Co w nich staroświeckiego??

    > :-)))

    > A przepraszam, jak często kupujesz? I do czego potrzebny dużt wybór marek?
    > Będziej je nosił jako spinki do mankietów i często zmieniał?

    cicho cicho, siostra dziś zadzwonila i się pytała czy mam krawat?
    ja na to jaki krawat, co to jest wogole krawat ?

    tak to jest kiedy czlowiek sie musi ubrac na jakis wypad
    dlatego wybor marek nie jest wazny, bo udawac cos dobrego moze kazdy
    producent
    i wygrywa zostaje jedna marka tak samo jak canon nikon sony itp
    reszta szajsu samsungi i inne garniturowce wypalniaja tylko luke budzetowa
    dla klienta

  • 9. Data: 2011-01-11 21:26:17
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    > w CF wkurzające są PINY

    Zgadza się, trzeba uważać i delikatnie wkładać, hmmm .... coś mi się
    przypomniało.

    > dzieki temu watkowi to wiem gdzie kupic 50D
    > pewnie nigdzie:)

    Musisz trochę sam poszukać, na pewno coś znajdziesz w necie, jak się
    przyłożysz - tak jest z dobrymi modelami wycofanymi z produkcji.
    Z autopsji wiem, że dużo 50D było zakupionych i sprowadzonych z
    zagranicy, rozchodziło się toto nie do końca zgodnie z ustawą.

  • 10. Data: 2011-01-11 22:32:25
    Od: "Kris" <n...@w...pl>

    Użytkownik "J-L-F" <j...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Zgadza się, trzeba uważać i delikatnie wkładać, hmmm .... coś mi się
    > przypomniało.

    szkoda że ta wypowiedz się nie nagrała ;-P
    oj suchej nitki kumple by ciebie nie zostawili przez najblizsze miesiace:)