  • 1. Data: 2011-01-09 23:55:16
    Temat: Co z tym aparatem może być?
    Od: waga <w...@w...pl>

    Witam,
    Zakupiłam nowy apatar cyfrowy Acer 5330. Zrobił 4 zdjęcia, potem bateria
    się chyba rozładowała i na wyświetlaczu komunikat RESET -przekreślony i
    aparat momentalnie się wyłączał. Teraz już się nawet nie włącza,
    baterii nie da się naładować, bo chyba ładowarka jest zepsuta (cały czas
    świeci w niej zielona dioda i przez 10 godzin bateria nic się nie
    naładowała). Bateria to Fuji NP-60 Li-on. Ponieważ aparat się nie włącza
    nie da się wejść w setup. Ładowarka to taka zwykła firmy Fotoenergia.pl.
    Jest do niej ładowarka samochodowa (nie używam, bo nawet nie pasuje do
    aparatu), nie ma też kabelka USB do tego aparatu.
    Aparat ma wejścia-gniazda USB/AV i gniazdo 5V DC IN. Bardzo maleńkie te
    wejścia.
    Uprzejmie proszę o poradę co ja mam robić. Czy to wina ładowarki,
    baterii, czy aparat mógł się zepsuć? Raczej nie mógł sie zepsuć (tak
    myślę), chyba bateria lub ładowarka jest do niczego.
    Pozdrawiam serdecznie i uprzejmie proszę o odpowiedź.

    Ania

  • 2. Data: 2011-01-10 00:02:56
    Temat: Re: Co z tym aparatem może być?
    Od: Tom01 <n...@p...mastiff.popraw.kolejnosc>

    W dniu 11-01-10 00:55, waga pisze:
    > Uprzejmie proszę o poradę co ja mam robić.

    Oddać wszystko w diabły temu co to badziewie sprzedał.

    --
    Tomasz Jurgielewicz
    Masz problem z kolorem? Wal śmiało!

  • 3. Data: 2011-01-10 01:08:53
    Od: waga <w...@w...pl>

    W dniu 2011-01-10 01:02, Tom01 pisze:

    > Oddać wszystko w diabły temu co to badziewie sprzedał.

    No i tak zrobię.
    Dzięki.