  • 1. Data: 2011-01-11 10:33:05
    Temat: Czym zmniejszyc rozmiar filmiku nakreconego aparatem?
    Od: " 666" <j...@g...pl>

    Mój nikonik kręci filmy w formacie MOV, niestety kilkadziesiąt sekund filmiku
    to kilkadziesiąt megabajtów objętości pliku, za dużo do np. wysłania mailem.
    Jak najprościej zmienić objętość/format filmiku?
    Może jest gotowe narzedzie w win xp (movie maker?)?
    Lub inne darmowe (irfan view itp.?)?
    W konkretnym przypadku zależy mi bardzo na utrzymaniu jak najwyższej jakości
    ścieżki dzwiękowej, rozdzielczość obrazu lub liczba ramek może polecieć w dół
    bez wielkiej straty (chcę reklamować u producenta pewien zbyt głośno
    pracujący sprzęt domowy).

  • 2. Data: 2011-01-11 10:41:14
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-01-11 11:33, 666 pisze:
    > Mój nikonik kręci filmy w formacie MOV, niestety kilkadziesiąt sekund filmiku
    > to kilkadziesiąt megabajtów objętości pliku, za dużo do np. wysłania mailem.
    > Jak najprościej zmienić objętość/format filmiku?

    Albo VirtualDub, albo np. program dołączany do telefonu komórkowego
    zrobi ci automatycznie przekodowanie do mp4, tylko nie wiem, czy
    rozdzielczości nie zmniejszy.

  • 3. Data: 2011-01-11 10:42:49
    Od: "Alias Awatar" <a...@a...pl>

    Użytkownik " 666" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dół
    > bez wielkiej straty (chcę reklamować u producenta pewien zbyt głośno

    Wbrew pozorom bez kompresji audio rozmiaru za bardzo nie zmniejszysz

    G.

  • 4. Data: 2011-01-11 10:44:39
    Od: "Lol" <l...@l...pl>

> [...]
    > mailem.
    > Jak najprościej zmienić objętość/format filmiku?
    > Może jest gotowe narzedzie w win xp (movie maker?)?

    Np. Avidemux lub Any Video Converter

    --
    Lol

  • 5. Data: 2011-01-11 11:23:30
    Od: "=Marcos=" <marcos.MALPA@.wyprawa.NIE.DLA.SPAMU.info>

> [...]
    > mailem.
    > Jak najprościej zmienić objętość/format filmiku?
    > Może jest gotowe narzedzie w win xp (movie maker?)?

    Ja polecam SUPER Video Converter. Freeware, dużo opcji, w miarę zrozumiały.

    --
    Marcos
    marek [AT] microstock . pl

  • 6. Data: 2011-01-11 15:00:42
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

> [...]
    > to kilkadziesiąt megabajtów objętości pliku, za dużo do np. wysłania mailem.
    > Jak najprościej zmienić objętość/format filmiku?

    Kupa tego, co komu pasi. Ja najbardziej lubię FormatFactory

  • 7. Data: 2011-01-11 16:52:41
    Od: Kamel3D <k...@o...pl>

    W dniu 2011-01-11 11:33, 666 pisze:
    > Jak najprościej zmienić objętość/format filmiku?

    Wypróbuj RAD Video Tools (Bink & Smacker)

    --
    Kamel |Pisząc do mnie|Galeria Stereoskopowa|Wejdź \
    http://www.kamel3d.com | zamień |Zdjęcia trójwymiarowe|zobacz \

  • 8. Data: 2011-01-11 17:00:49
    Od: "Tomek" <W...@p...onet.pl>

    Użytkownik "=Marcos=" napisał
    > Ja polecam SUPER Video Converter. Freeware, dużo opcji, w miarę
    > zrozumiały.
    również polecam :] czasem tylko trochę trzeba zakombinowac z opcjami żeby
    wsio banglało ;)
    ewentualnie virtual dub / virtual dub mod

  • 9. Data: 2011-01-11 19:49:55
    Od: ".:.JAN.:." <v...@o...pl>

    Użytkownik "Kamel3D" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    a mnie przypasował MediaCoder
    prosty jak drut, po polsku

    jan

  • 10. Data: 2011-02-08 21:24:38
    Od: "Latet" <l...@c...pl>

    > Jak najprościej zmienić objętość/format filmiku?

    Najprościej - wrzucić na Youtube a potem skorzystać z opcji "pobierz jako .mp4".

    latet