  • 81. Data: 2014-05-29 07:46:19
    Temat: Re: Praca elektryk monter ZE
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 29 May 2014 05:58:46 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

    > Dlatego jestem zwolennikiem stałych cen na tego typu artykuły a także
    > stałych (zbliżonych) stawek wynagrodzenia za taką samą pracę.

    Tak już było za "komuny", dokładnie. Skutek był taki:
    1. Państwo udawało że płaci, my udawalim że pracujemy.
    2. Nikt niczego nie produkował więc w sklepach były głównie półki.
    3. Panstwo nie miało dochodów więc się zadłużało. Dolar był wart 1/10
    płacy.

    Kto nie zna historii, będzie ją powtarzał :) Kto cię uczył historii w
    szkole??

    --
    Jacek

  • 82. Data: 2014-05-29 08:02:42
    Od: Wiesiaczek <W...@c...pl>

    W dniu 29.05.2014 07:46, Jacek Maciejewski pisze:

> [...]
    > płacy.
    >
    > Kto nie zna historii, będzie ją powtarzał :) Kto cię uczył historii w

    Pierdolisz farmazony

    A ja historię znam z autopsji cymbale.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 83. Data: 2014-05-29 08:10:42
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 29.05.2014 08:02, Wiesiaczek pisze:

    > Pierdolisz farmazony
    >
    > A ja historię znam z autopsji cymbale.

    Podejrzewam, że to nie była autopsja tylko lobotomia.

  • 84. Data: 2014-05-29 08:12:57
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Jawi" <t...@p...com> napisał w wiadomości

    > Za dużo wymagasz. Jeden tu jest już taki, co internet cytuje.

    Nie więcej, niż od siebie...
    Cytuje? Patrząc z dystansu będzie czym TrueCrypta nakarmić (bo jakoś nie
    chce mi się trzepać, jednocześnie trzymając w ręce myszkę)... Taką staram
    się w tym korzyść zobaczyć.

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.

  • 85. Data: 2014-05-29 08:55:34
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 29 May 2014 08:10:42 +0200, Zbych napisał(a):

    > Podejrzewam, że to nie była autopsja tylko lobotomia.

    Czego sie spodziewać po facecie który ma w stopce:
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

    :)
    --
    Jacek

  • 86. Data: 2014-05-29 08:58:58
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-29, Wiesiaczek <W...@c...pl> wrote:

    [...]

    > Dlatego jestem zwolennikiem stałych cen na tego typu artykuły a także
    > stałych (zbliżonych) stawek wynagrodzenia za taką samą pracę.

    Ludzie nie pracują tak samo, to nie roboty.
    Dlaczego chcesz nagradzać nierobów?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 87. Data: 2014-05-29 11:28:07
    Od: Wiesiaczek <W...@c...pl>

    W dniu 29.05.2014 08:55, Jacek Maciejewski pisze:

    > Czego sie spodziewać po facecie który ma w stopce:
    > "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    > Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"
    >
    > :)

    PLONK!

  • 88. Data: 2014-05-29 11:32:36
    Od: Wiesiaczek <W...@c...pl>

    W dniu 29.05.2014 08:58, Wojciech Bancer pisze:
    > On 2014-05-29, Wiesiaczek <W...@c...pl> wrote:
    >
    > [...]
    >
    > Ludzie nie pracują tak samo, to nie roboty.
    > Dlaczego chcesz nagradzać nierobów?

    Nie umiesz czytać?
    To czytaj jeszcze raz i nie wycinaj tego co Ci nie pasuje do Twojej
    wizji świata.

  • 89. Data: 2014-05-29 11:41:15
    Od: "tusk, donald tusk" <N...@g...pl>

    to dobre pytanie, powiem wręcz zagadnienie:
    czy tusk i gronkiewicz dużo pracują i swoją ciężką i systematyczną pracą
    osiągają sukcesy zawodowe?

  • 90. Data: 2014-05-29 11:51:17
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Thu, 29 May 2014 11:28:07 +0200, Wiesiaczek napisał(a):

    > PLONK!

    LOL! :)
    --
    Jacek