  • 101. Data: 2014-05-29 14:51:07
    Temat: Re: Praca elektryk monter ZE
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 28 May 2014 21:16:55 +0200 osobnik zwany tusk, donald
    tusk napisał:

    > wiesz ja za tyle sprzedaję, a za ile Ty kupujesz to wie tusk i jego
    > kolesie...

    dobra. biorę 10 ton.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 102. Data: 2014-05-29 14:52:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 29 May 2014 14:40:15 +0200 osobnik zwany Wiesiaczek
    napisał:

    > Na pewno nie dyplomowany magister

    to wiemy. W końcu udało Ci się skończyć tylko zawodówkę przy KW PZPR

  • 103. Data: 2014-05-29 15:06:56
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-05-29, Wiesiaczek <W...@c...pl> wrote:
> [...]

    [...]

    > A pomijając to całe Twoje pierdolenie o niczym, to co chciałeś powiedzieć?

    Jak podkreślone.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 104. Data: 2014-05-29 16:01:51
    Od: Wiesiaczek <W...@c...pl>

    W dniu 29.05.2014 15:06, Wojciech Bancer pisze:

    > [...]
    >
    > Jak podkreślone.

    Otóż płaca nie jest nagrodą tylko ekwiwalentem za wykonaną pracę.
    Nagrodą może być premia.
    Przy czym płaca za cało-etatową pracę powinna wystarczyć na godziwe
    życie niezależnie od wykonywanego zawodu.
    Jeśli ktoś do pracy się nie nadaje, jest "nierobem", należy go wysłać na
    zasiłek. Ot i cała filozofia.

    --
    Wiesiaczek (dziś z DC)

    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
    Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" (R)

  • 105. Data: 2014-05-29 16:18:07
    Od: uzytkownik <a...@s...pl>

    > CHLEB A:
    > mały, niezbyt świeży, kosztuje 5 zł
    >
    > CHLEB B:
    > 2x większy od chleba A, świeżutki, kosztuje 3.50 zł.
    >
    > Który kupisz?

    Ten pierwszy, bo jest z pełnej mąki żytniej, na zakwasie, pyszny, syty i
    pachnący, a przede wszystkim zdrowy.
    Ten drugi to "nadmuchany" chemią pseudo chleb bez smaku i bez zapachu,
    który po zgnieceniu przypomina suchy wawel, a po ukrojeniu kromki środek
    wypada. Zjadając kromkę trzeba dłonią podtrzymywać wędlinę, bo
    przelatuje przez kromkę jak przez otwór w sedesie :)

  • 106. Data: 2014-05-29 16:27:57
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Wiesiaczek" <W...@c...pl> napisał w wiadomości

    > PLONK!

    Będziemy bardzo płakać z tego powodu.

    --
    Spamerów i "pytaczy" informuję, iż bardzo narażają się na to, że ich
    adresy e-mail będą podawane harwesterom służącym do rozsyłania spamu.

  • 107. Data: 2014-05-29 16:29:58
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Jeśli ktoś do pracy się nie nadaje, jest "nierobem", należy go wysłać na
    > zasiłek. Ot i cała filozofia.

    A zasiłek sam się zapłaci?

  • 108. Data: 2014-05-29 16:31:40
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "bartekltg" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    > i nawołuje do powrotu do socjalizmu. Troll czy baran - nikt nie wie.

    A jest jakaś sprzeczność?

  • 109. Data: 2014-05-29 16:37:50
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "uzytkownik" <a...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Ten pierwszy, bo jest z pełnej mąki żytniej, na zakwasie, pyszny, syty i
    > pachnący, a przede wszystkim zdrowy.

    I trzyma świeżość, trzyma, trzyma, trzyma... I SIĘ NIE PSUJE, mimo braku
    "chemii".

    > Ten drugi to "nadmuchany" chemią pseudo chleb bez smaku i bez zapachu,
    > który po zgnieceniu przypomina suchy wawel, a po ukrojeniu kromki środek

    A co smok na to? :)) (wawel) :))

    > wypada. Zjadając kromkę trzeba dłonią podtrzymywać wędlinę, bo przelatuje
    > przez kromkę jak przez otwór w sedesie :)

    I na drugi dzień jest suchy, jeśli się nie zapakuje w folię, albo
    spleśniały, bądź megagumowaty (pozdrawiam p. Gienię z bufetu w mojej dawnej
    pracy, mistrzyni bułeczek kauczukowych, mięciutkie na drugi dzień, ale taka
    guma, jak donaldówa conajmniej, balonów tylko prakowało). Ale nic to,
    kupowałem cytronetę i dwie bułeczki, ta jedzona, odbijając się od
    wszystkiego - jak guma, zabijała po drodze zarazki :)

  • 110. Data: 2014-05-29 18:10:53
    Od: Wiesiaczek <W...@c...pl>

    W dniu 29.05.2014 16:29, ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "Wiesiaczek" <W...@c...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A zasiłek sam się zapłaci?

    Nie interesuj się... nie zrozumiesz.