eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaPowerbook A1025 display connector - po wylutowaniu laptop nie wstaje.Powerbook A1025 display connector - po wylutowaniu laptop nie wstaje.
  • Data: 2016-03-30 16:23:33
    Temat: Powerbook A1025 display connector - po wylutowaniu laptop nie wstaje.
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Dzień dobry.

    Był sobie laptop powerbook A1025 (G4 766MHz czy jakos tak) który cierpiał na
    standardowy problem odrywającego sie gniazda panelu lcd.
    Po dwukrotnym uratowaniu sytuacji i przywróceniu poprawnego obrazu za trzecim razem
    juz się nie udało.
    Aktualnie laptop nie wstaje.

    Gniazdko zostało odlutowane i chciałem aby laptop działał tylko na zewnętrznym
    ekranie.
    Podczas odlutowywania okazało się że parę padów zostało oderwanych.
    Podejrzewam że płyta sprawdza czy lcd jest podpiety i po stwierdzeniu że wyświetlacza
    nie ma odmawia uruchomienia się.

    Pytanie:
    Czy ktos orientuje się na jakiej zasadzie to się odbywa? Może dolutowanie tylko paru
    z tych drucików sprawiło by że laptop zacznie się uruchamiać?

    Niestety nie znalazłem informacji o pinoucie tego gniazdka.

    Wspomoże ktoś poradą?

    Łukasz Sczygiel