  • 11. Data: 2015-09-23 18:58:18
    Temat: Re: Potrzebuję opinii osób pracujących
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:mtuk3s$enr$2@dont-email.me...

    > Platformowy głupek widzę nawet nie potrafi rozpoznać kiedy pisze
    > kobieta...

    Dziwisz się?
    P.G.

  • 12. Data: 2015-09-23 19:01:11
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-09-23 18:54, Artur Miller wrote:
    > a sa politechniki nietechniczne?

    To nie kwestia nazwy ale programu.

    https://www.pcz.pl/pl/content/studia-I-i-II-stopnia-
    kierunek-turystyka-i-rekreacja

    https://www.pcz.pl/pl/content/studia-I-i-II-stopnia-
    kierunek-filologia

  • 13. Data: 2015-09-23 19:06:21
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    Użytkownik "Am.Cz" <g...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...

    > Potrzebuje respondentów do ankiety, która posłuży mi do dokończenia mojej
    > pracy dyplomowej, a czasu mam niewiele. Jest niezwykle krótka i nie wymaga
    > żadnej specjalistycznej wiedzy. Jedynym warunkiem jest bycie osobą
    > pracującą. Zatem uprzejmie proszę o kliknięcie w link i poświęcenie
    > dosłownie chwili na jej wypełnienie.

    https://docs.google.com/forms/d/1677JxCKx3ydzVxapLZR
    xRLIHHdS8EwVeFobxQA5gRKA/viewform?usp=send_form

    -----------------
    Zajrzałem, ale wymaga wymyślania jakichś słów z zakresu absolutnie obcej mi
    wiedzy.
    Byłem niedawno na weselu, na którym jeden osobny stół stanowili koledzy pana
    młodego - programiści.
    Jeden był elegancko ubrany. Reszta gorzej niż na co dzień.
    To mi się kojarzy z programistami, ale o to nie było pytania :).
    P.G.

  • 14. Data: 2015-09-23 19:29:05
    Od: Andrzej <d...@o...pl>

    W dniu 2015-09-23 o 14:36, Am.Cz pisze:
    > Potrzebuje respondentów do ankiety, która posłuży mi do dokończenia mojej pracy
    dyplomowej, a czasu mam niewiele.

    Jakieś 25 lat zajmuję się programowaniem, a wcześniej też to robiłem
    sporadycznie, a nie potrafię odpowiedzieć na tak postawione pytania.
    Według mnie każde wymagałoby dłuższej wypowiedzi. Przypomina mi to
    słynne amerykańskie ankiety:
    "Jak oceniasz wykładowcę w skali 1 do 10?"
    No i oceń...

  • 15. Data: 2015-09-23 20:12:44
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Piotr Gałka napisał:

    > Byłem niedawno na weselu, na którym jeden osobny stół stanowili
    > koledzy pana młodego - programiści.
    > Jeden był elegancko ubrany. Reszta gorzej niż na co dzień.

    Może jakiś stażysta? Wdroży się, nauczy, nabierze praktyki.
    Nie wszystko od razu, każdy kiedyś zaczynał.

    > To mi się kojarzy z programistami, ale o to nie było pytania :).

    Tam w ogóle trudno dociec, Co Autorka Chciała Powiedzieć zadając
    takie a nie inne pytania. Ani czego się po odpowiedziach spodziewa.

    --
    Jarek

  • 16. Data: 2015-09-23 20:43:27
    Od: "Am.Cz" <g...@g...com>

    Nie oczekuję, że każdy zada sobie trud, aby chociażby rzucić okiem na treść ankiety i
    miło mi, że tutaj spotkała się z pewnym zainteresowaniem i bardzo, ale to bardzo
    dziękuję. Tym bardziej, gdy ktoś nie wiadomo skąd (czyli ja), wpada na interesującą
    grupę dyskusyjną (czyli tu) i zaśmieca ją bezsensownym bełkotem. Grupa, taka jak ta,
    wydała mi się bardziej interesująca od najpopularniejszych for, pełnych trolli.
    Niestety na tych bardziej wartościowych nie ma takiej aktywności, aby zdobyć
    zainteresowanie badaniem.

    W dniu środa, 23 września 2015 18:27:59 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:
    > Jestem za zniesieniem prac dyplomowych
    > również na studiach. Ewentualnie pozostawieniem w technikach
    > *technicznych* i politechnikach *technicznych*.

    Nie będę oceniać słuszności pisania prac dyplomowych na zakończenie studiów, choć
    sama jestem zadowolona, że mam okazję dzięki temu stworzyć projekt samodzielnie od A
    do Z (w ramach zajęć, duże projekty były realizowane w grupach projektowych). Jednak,
    kiedy mowa jest o dyplomach o charakterze badawczym, uważam że są domeną studiów
    humanistycznych. Sama studiuję grafikę, taka hybryda nauk społecznych i projektowania
    graficznego, ze szczyptą psychologii i reklamy. Trudno opisać ;)

    W dniu środa, 23 września 2015 19:28:48 UTC+2 użytkownik Andrzej napisał:
    > Według mnie każde wymagałoby dłuższej wypowiedzi. Przypomina mi to
    > słynne amerykańskie ankiety:
    > "Jak oceniasz wykładowcę w skali 1 do 10?"
    > No i oceń...

    Zdaję sobie sprawę, że pytania wydają się abstrakcyjne. Dla mnie wyniki, które
    otrzymuję, są niezwykle cenne. W temacie skali natomiast, no cóż... co najmniej dwa
    razy w semestrze dostawałam takie ankiety, z tym, że skala była od 1 do 5 :D

  • 17. Data: 2015-09-23 20:49:53
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Am.Cz pisze:

    > Zdaję sobie sprawę, że pytania wydają się abstrakcyjne.
    > Dla mnie wyniki, które otrzymuję, są niezwykle cenne.

    GIGO -- tak bym to w skrócie ujął.

    --
    Jarek

  • 18. Data: 2015-09-23 20:50:27
    Od: "Am.Cz" <g...@g...com>

    W dniu środa, 23 września 2015 20:12:46 UTC+2 użytkownik Jarosław Sokołowski napisał:
    > Tam w ogóle trudno dociec, Co Autorka Chciała Powiedzieć zadając
    > takie a nie inne pytania. Ani czego się po odpowiedziach spodziewa.
    >
    > --
    > Jarek

    Jeśli ktoś jest zainteresowany, to po skończeniu pracy mogę napisać więcej na ten
    temat i podzielić się wnioskami z przebiegu ankiety. Rzecz w tym, że gdybym ujawniła
    swoje oczekiwania, mogłoby to wpłynąć na wyniki badania.

  • 19. Data: 2015-09-23 21:21:14
    Od: Jawi <g...@p...fm>

    W dniu 2015-09-23 o 18:32, AlexY pisze:
    > Platformowy głupek widzę nawet nie potrafi rozpoznać kiedy pisze kobieta...
    A dostał linka do info jak wygląda kobieta?
    A może ma ktoś jakiegoś pdfa o kobietach?

  • 20. Data: 2015-09-23 22:14:30
    Od: Jakub Rakus <s...@o...pl>

    W dniu 23.09.2015 o 14:36, Am.Cz pisze:
> [...]
    xRLIHHdS8EwVeFobxQA5gRKA/viewform?usp=send_form

    > Mam nadzieję, że uczestnicy grupy wybaczą mi, że moja prośba odbiega od tematu
    elektroniki. Napisałam tutaj, ponieważ liczę, że w tym miejscu uda mi się pozyskać
    kilku respondentów płci męskiej, ponieważ do tej pory chętniej odpowiadały panie.
    Oczywiście zachęcam wszystkich do udziału w tym banalnie prostym badaniu. Będę
    również wdzięczna, jeżeli ktoś zechce udostępnić ankietę swoim znajomym, rodzinie lub
    kolegom z pracy.

    Chwila, to będzie praca na kierunku Grafika? Coś mi tu nie pasi, moja
    koleżanka-prawie-małżonka skończyła tenże kierunek i jakoś nie
    przypominam sobie żeby ona, lub ktokolwiek z jej grupy robił takie
    pierdoły, wszyscy robili konkretne "namacalne" rzeczy: grafiki, rzeźby,
    modele, formy przemysłowe, książki itp.

    Jakub Rakus