    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Wed, 23 Sep 2015 11:43:27 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Potrzebuję opinii osób pracujących
    From: "Am.Cz" <g...@g...com>

    Nie oczekuję, że każdy zada sobie trud, aby chociażby rzucić okiem na treść ankiety i
    miło mi, że tutaj spotkała się z pewnym zainteresowaniem i bardzo, ale to bardzo
    dziękuję. Tym bardziej, gdy ktoś nie wiadomo skąd (czyli ja), wpada na interesującą
    grupę dyskusyjną (czyli tu) i zaśmieca ją bezsensownym bełkotem. Grupa, taka jak ta,
    wydała mi się bardziej interesująca od najpopularniejszych for, pełnych trolli.
    Niestety na tych bardziej wartościowych nie ma takiej aktywności, aby zdobyć
    zainteresowanie badaniem.

    W dniu środa, 23 września 2015 18:27:59 UTC+2 użytkownik Sebastian Biały napisał:
    > Jestem za zniesieniem prac dyplomowych
    > również na studiach. Ewentualnie pozostawieniem w technikach
    > *technicznych* i politechnikach *technicznych*.

    Nie będę oceniać słuszności pisania prac dyplomowych na zakończenie studiów, choć
    sama jestem zadowolona, że mam okazję dzięki temu stworzyć projekt samodzielnie od A
    do Z (w ramach zajęć, duże projekty były realizowane w grupach projektowych). Jednak,
    kiedy mowa jest o dyplomach o charakterze badawczym, uważam że są domeną studiów
    humanistycznych. Sama studiuję grafikę, taka hybryda nauk społecznych i projektowania
    graficznego, ze szczyptą psychologii i reklamy. Trudno opisać ;)

    W dniu środa, 23 września 2015 19:28:48 UTC+2 użytkownik Andrzej napisał:
    > Według mnie każde wymagałoby dłuższej wypowiedzi. Przypomina mi to
    > słynne amerykańskie ankiety:
    > "Jak oceniasz wykładowcę w skali 1 do 10?"
    > No i oceń...

    Zdaję sobie sprawę, że pytania wydają się abstrakcyjne. Dla mnie wyniki, które
    otrzymuję, są niezwykle cenne. W temacie skali natomiast, no cóż... co najmniej dwa
    razy w semestrze dostawałam takie ankiety, z tym, że skala była od 1 do 5 :D