  • 61. Data: 2015-09-25 14:35:05
    Temat: Re: Potrzebuję opinii osób pracujących
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    news:slrnn0aebj.3om.jaros@falcon.lasek.waw.pl...
    > To ten, który potem bronił pracy doktorskiej na temat "Krok defiladowy
    > na gruntach podmokłych"?

    To wstęp do uzyskania IgNobla, prawda?
    :)

    --
    Telespamerzy:
    814605413 222768000 616285002 845383900 224093185 896510439 896126048

  • 62. Data: 2015-09-25 14:48:35
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik " (c)RaSz" napisał w wiadomości grup
    pl...
    25 września 2015 13:31 Użytkownik "J.F."
    <j...@p...onet.pl>
    : (...)
    >: wychodza takie kwiatki, ze Olbrychski na studiach uczyc nie
    >: moze, bo dyplomu nie ma.
    >: Na szczescie mogl skrocone studia odbyc, prace dyplomowa napisal, o
    >: aktorze Olbrychskim, tytul uzyskal.

    >A czy nie pomyliłeś Daniela z Rafałem? No bo jakoś dziwne wydaje mi
    >się pisanie
    >pracy dyplomowej w formie.... autobiografii / hagiografii ;)

    Podobno o sobie, ale w sumie ... dziwne, ale czemu nie ?
    Wybitny aktor, prace o wybitnym aktorze napisac chyba mozna ?
    Gorzej z pozycjami literaturowymi i podaniem zrodel :-)

    Aczkolwiek ...
    http://czat.onet.pl/1627960,2,0,archiwum_dyskusji.ht
    ml
    tytul pracy brzmi
    "Granie wierszem klasyki polskiej na scenie i w teatrze na podstawie
    50 lat moich doświadczeń aktorskich"

    Naukowa, czemu nie.

    J.

  • 63. Data: 2015-09-25 15:05:59
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan J.F. napisał:

> [...]
    > tytul pracy brzmi "Granie wierszem klasyki polskiej na
    > scenie i w teatrze na podstawie 50 lat moich doświadczeń

    Nawet nie trzeba pięćdziesięciu lat doświadczeń. Kolega jak
    bronił dyplom na wydziale malarstwa, to poza tym że zamalował
    kilka metrów kwadratowych płócien, to musiał napisać też część
    teoretyczną. Pisał o tym, jak mu się malowało. A poza tym ma
    on też do kompletu tytuł inżyniera, ale z czego innego.

    --
    Jarek

  • 64. Data: 2015-09-25 15:08:09
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    ACMM-033 napisało:

    > To wstęp do uzyskania IgNobla, prawda?
    > :)

    Myślę, że raczej wstęp do uzyskania stopnia pułkownika.

    Jarek

    --
    Nie matura lecz chęć szczera zrobi z ciebie oficera.

  • 65. Data: 2015-09-25 18:41:19
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2015-09-25 12:29, J.F. wrote:
    > Myslisz, ze jak zrobisz konferencje nt. wysokich technologii dla tzw
    > informatykow bankowych, to dzinsy zobaczysz ?

    Ale to nie z własnej woli. W przypadku banków managerom odwala w sposób
    koncertowy jeśli chodzi o dress code. Kolega siedział w jakiejś
    zakonspirowanej dziurze jako IT i *musiał* chodzić w garniturze, mimo ze
    jedynymi istotami jakie spotykał byli koledzy i manager oraz pełne kurzu
    druty i serwery. Czekam aż zobacze sprzataczkę w garsonce w sewerowni
    myjąca na kolanach podłogę. Nie, banki to nie jest dobry przykład.

  • 66. Data: 2015-09-26 22:26:28
    Temat: Re: [OT] Potrzebuję opinii osób pracujących
    Od: mk <reverse_lp.pw@myzskm>

    > Pytanie czy sa cenne dla nauki i pchaja postęp?
    >
    > Raczej nie sa.

    Ale skąd wiesz jaki jest temat pracy?
    Może...
    "Badania behawioryzmu wybranych środowisk zawodowych obciążonych
    zwiększonym ryzykiem zachowań socjopatycznych w warunkach stymulacji
    przedstawicieli tychże grup przy pomocy ankiety zawierającej pytania
    obciążone różnorodnymi wadami. Analiza i ocena reakcji na spreparowany
    zestaw pytań."

    > Osoby z wykształceniem technicznym zazwyczaj są inteligentne,
    > a więc i cholernie cyniczne. Będą wypełniać tą ankietę bzdurami
    [ciach]

    Hmmm... Twoja reakcja jest bardzo interesująca... ;-)

    pzdr
    mk

  • 67. Data: 2015-09-27 13:33:13
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Użytkownik "ACMM-033" napisał w wiadomości grup

    > W zasadzie ktokolwiek. Jego oburzenie bardzo szybko by doszlo do wyzszych
    > czynnikow, tam tez by sie ktos oburzyl, i to juz by byl KTOS ...

    No i o to chodzi!!