  • 11. Data: 2016-04-06 15:26:35
    Temat: Re: Potrzebne i7 ?
    Od: "ggs" <ggs_@_konto.pl>

    "Borneq" <b...@a...hidden.pl> wrote in message
    news:ne2j3d$ijv$1@node1.news.atman.pl...
    > 7-zip manager pokazuje te czasy

    WinRAR z i7 4771 potrzebował jakies 1:38 min na zwykłym 7200RPM niesystemowyym dysku.

  • 12. Data: 2016-04-06 16:42:22
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Borneq" napisał w wiadomości grup
    > To co u mnie się dzieje? Czymś na Windows 10 był zatkakny?

    Jaki antywirus?

  • 13. Data: 2016-04-06 17:03:51
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 06.04.2016 o 16:42, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Borneq" napisał w wiadomości grup
    >
    > Jaki antywirus?

    Webroot, ale coś się dzieje, bo nie maiłem go w trayu i teraz też nie

  • 14. Data: 2016-04-06 17:12:14
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Borneq" napisał w wiadomości grup
    > rozpakowuje się do 1 giga.

    Raczej prawie 1,5 GiB.
    Stary 4, czy 5 letni laptop rozpakowuje 2:45min.
    i7-2630QM 8GiB ram, dysk 7200rpm zapchany (18GiB wolnego), dysk systemowy

  • 15. Data: 2016-04-06 20:41:16
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Jakbyś mógł test czasu rozpakowywania się 500 megowego pliku
    > https://omnetpp.org/omnetpp/download/30-omnet-releas
    es/2291-omnet-4-6-win32-source-ide-mingw-zip

    > czy też początkowe pliki rozpakowują się tak wolno, że wyliczony czas
    > sięga 6 godzin?

    12 sekund. dysk ssd, procesor Intel(R) Core(TM) i7-2600 CPU @ 3.40GHz
    program unzip. Mint(ubuntu)

    ToMasz

  • 16. Data: 2016-04-07 13:38:53
    Od: Damian Skrycki <s...@g...pl>

    W dniu 2016-04-06 o 10:53, Borneq pisze:

> [...]
    es/2291-omnet-4-6-win32-source-ide-mingw-zip

    > czy też początkowe pliki rozpakowują się tak wolno, że wyliczony czas

    Stare Core 2 Dou T7200 3 giga ramu win7 32 bit i dysk ssd. Czas
    rozpakowywania 2:10. Na początku wyliczony czas pokazuje na 13 - 14 minut.

  • 17. Data: 2016-04-07 14:42:18
    Od: grapeli23 <g...@g...com>

    Dnia 06.04.2016 ToMasz <t...@p...fm.com.pl> napisał/a:
    > 12 sekund. dysk ssd, procesor Intel(R) Core(TM) i7-2600 CPU @ 3.40GHz
    > program unzip. Mint(ubuntu)
    >
    > ToMasz

    time unzip -q -d~/tmp/MiNGW /tmp/omnetpp-4.6-src-windows.zip
    4m9.94s real 1m53.88s user 1m14.18s system

    amd k6-2 300MHz hdd ATA/33

  • 18. Data: 2016-04-11 23:48:24
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Damian Skrycki, 07 kwi 2016 w
    news:570646eb$0$694$65785112@news.neostrada.pl napisałeś/aś:

    es/2291-omnet-4-

    > Stare Core 2 Dou T7200 3 giga ramu win7 32 bit i dysk ssd. Czas
    > rozpakowywania 2:10. Na początku wyliczony czas pokazuje na 13 - 14
    > minut.

    Chciałem sobie porównać wasze wyniki z moimi, ale trudno to zrobić,
    kiedy co chwilę inny.
    C2D P8700@2,5Ghz, 3Gb RAM, hdd.
    I co? Na partycji systemowej trwa to blisko 5 minut, na niesystemowej
    1:40 plus jeszcze różne wyniki pomiędzy tymi dwoma. Ale kiedy wrzuciłem
    plik na ramdysk i na nim go rozpakowałem, to wynik: niecała minuta. A
    nie było już wolnej pamięci w systemie.
    Wydaje mi się że liczy się jeszcze ilość dostępnej pamięci oraz jak
    widać bardzo szybkość dysku. Ale nie rozumiem skąd takie różnice
    pomiędzy partycjami? Tak mnie to zaciekawiło, że sprawdziłem pod
    bootowalnym linuksem i tam również wynik na c: jest 3x gorszy niż na
    d:, nawet test archiwum trwa 3 razy dłużej. Dziwne bo partycja c: jest
    pierwsza na dysku i teoretycznie powinna być szybsza. Nawet po
    wyłączeniu przywracania systemu jest tak samo. Dziwne.

  • 19. Data: 2016-04-12 00:35:05
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj Borneq, 06 kwi 2016 w news:ne2bun$bf8$1@node1.news.atman.pl
    napisałeś/aś:

    > Ale jest klopot, bo jesli chodzi o zegar, to juz
    > osiagane sa fizyczne granice, przyspiesza sie poprzez
    > zr˘wnoleglanie, ale i tak make dziala na jednym rdzeniu. Czy w takim
    > razie i7 bedzie szybsze od i3? A moze lepiej slabszy i5 jakby mial
    > bardziej wysrubowany zegar?

    Jeśli chodzi ci o wydajność jednowątkową, to patrząc na ten ranking:
    https://www.cpubenchmark.net/singleThread.html
    wychodzi, że jak wsadzisz tam i7 za 1500 zł to uzyskasz przyrost
    wydajności 25% w takich operacjach. To już lepiej kupić coś tańszego do
    podkręcania. Inna sprawa, czy mają tu znaczenie inne parametry procesora,
    choćby cache, czy obsługiwane instrukcje.
    Na formu pclab? czytałem, jak goście kupowali do grania jakieś tanie
    pentium G3 (dwurdzeniowe), które z łatwością kręcili ponad 4Ghz.

  • 20. Data: 2016-04-14 08:39:20
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > Jeśli chodzi ci o wydajność jednowątkową, to patrząc na ten ranking:
    > https://www.cpubenchmark.net/singleThread.html
    > wychodzi, że jak wsadzisz tam i7 za 1500 zł

    pytanie jeszcze czy ma być szybki, czy nowy i szybki. bo ja za niższą
    cenę kupiłem i7, ale razem z kompem. Poleasingowym dellem vostro.

    ToMasz

    PS jeśli gość specjalizuje sie w robieniu(rozpakowywaniu) takich paczek,
    to test na grupie, jest bardziej miarodajny niż testy robione przez programy