  • 1. Data: 2016-04-02 22:32:40
    Temat: toshiba a300-1eg a windows 10
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    czy Ktoś tu umiałby sobie poradzić z grafiką w tym lapku na windows 10?
    żadne stery z netu nie działają, najnowsze kończą sie na windows 8...

  • 2. Data: 2016-04-03 16:56:11
    Temat: Re: toshiba a300-1eg a windows 10
    Od: "Marek" <l...@w...pl>

    Użytkownik "komputerowe myśliciele" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:ndpa9d$8bd$1@node2.news.atman.pl...
    > czy Ktoś tu umiałby sobie poradzić z grafiką w tym lapku na windows 10?
    > żadne stery z netu nie działają, najnowsze kończą sie na windows 8...
    Zaktualizuj do windows 11, wszystko śmiga ...

  • 3. Data: 2016-04-03 18:06:59
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    W dniu 2016-04-03 o 16:56, Marek pisze:
    > Użytkownik "komputerowe myśliciele" <N...@g...pl> napisał w
    > wiadomości news:ndpa9d$8bd$1@node2.news.atman.pl...
    > Zaktualizuj do windows 11, wszystko śmiga ...
    o kurwa jebniety?

  • 4. Data: 2016-04-04 06:15:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > o kurwa jebniety?

    I dopiero teraz to u siebie wypatrzyłeś ?

    Pozdrawiam

  • 5. Data: 2016-04-04 18:27:20
    Od: Jan <j...@s...pl>

    > czy Ktoś tu umiałby sobie poradzić z grafiką w tym lapku na windows 10?
    > żadne stery z netu nie działają, najnowsze kończą sie na windows 8...
    spróbuj zainstalować ten do 8. ja instaluję do 8 a jak niema to do 7 i
    działa

  • 6. Data: 2016-04-04 18:53:32
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    dobrze, że wy w po/eu jesteście normalni...

  • 7. Data: 2016-04-04 18:54:11
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    ztegocoznalazłem
    moja karta nie obsługuje DirectX 12...
    i to jest podobno ból...

  • 8. Data: 2016-04-04 21:27:00
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sun, 3 Apr 2016 18:06:59 +0200
    doszła do mnie wiadomość <ndrf3g$8ft$1@node2.news.atman.pl>
    od platformowe głupki <N...@g...pl> :
    >o kurwa jebniety?

    Spróbuj w nazwie pliku sterownika wstawić "Windows 10 x64"(zamiast
    "windows 7.8 x64", może dziada oszukasz.
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

  • 9. Data: 2016-04-05 13:24:23
    Od: Stregor <s...@w...to.gmail.com>

    > ztegocoznalazłem
    > moja karta nie obsługuje DirectX 12...
    > i to jest podobno ból...

    Z tego co mówią internety to w tym lapku siedzi ATI Mobility Radeon(TM) HD
    3470 - weź sterowniki od ATI i już.

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 10. Data: 2016-04-05 17:21:33
    Od: platformowe głupki <N...@g...pl>

    testowałem chyba wszystkie dostępne, jak pisze w logach, instaluje sie
    wszystko poza samym sterownikiem kótry wywala błąd ;o)))