  • 11. Data: 2009-12-31 11:47:48
    Temat: Re: PoszukujęFotografa
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    mihal pisze:
    > Witam Państwa.
    > Na razie głośno myślę ale pozwolę sobie tą myśl już teraz tu wrzucić.
    > Mianowice mojej babci stuknie niebawem setna wiosenka i w związku z tym
    > odbędzie się wielki rodzinny zjazd.

    Pomysł rewelacyjny moim zdaniem, chociaż też można by jednocześnie
    wykonać zdjęcie metodą cyfrową. Powinieneś dać post na grupę pl.rec.foto
    (bez cyfrowa), chociaż sporo osób z tamtej grupy udziela się i tu, a
    jeszcze więcej czyta, więc masz duże szanse na to, że ktoś, kto jest w
    stanie wykonać powyższe zlecenie, się zgłosi. Jest tam nawet parę osób z
    dużym formatem, nie tylko ze średnim.
    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 12. Data: 2009-12-31 12:05:09
    Od: "Piotr29" <n...@p...com>

    Odpisalem na maila. Jestem gotów podjąc się wykonania takiego zdjęcia

    pozdrawiam!
    Piotr Połoczański
    www.photolife.pl www.redwedding.pl

  • 13. Data: 2009-12-31 13:00:14
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 31 Dec 2009 09:53:37 +0100, Łukasz Bąk wrote:
    >To może jeszcze fotograf ma mieć melonik na głowie?
    >Aparat koniecznie z mieszkiem?

    No, jesli ma z tego wyjsc fajna polmetrowa odbitka - to moze i aparat
    z mieszkiem :-)

    >Później zrobimy odbitki 10x15 i rozdamy gościom.

    Ale stykowe :-)

    J.

  • 14. Data: 2009-12-31 14:14:43
    Od: Paweł Hadam <h...@g...odspamuj.com>

    januszek pisze:

    > Gdybym to ja był zleceniodawcą to zgodziłbym się zapłacić jak za zboże
    > acz zażyczyłbym sobie dopisanie do umowy punktu zgodnie z którym po
    > wszystkim mogę strzelić pyskatego fotografa w japę, oczywiście za ekstra
    > wynagrodzeniem.
    >
    > Do Twórcy wątku - z okazji 100 urodzin wykonanie fotografi w sposób taki
    > jak to się robiło w latach młodości solenizantki uważam za rewelacyjny.
    > Tak trzymaj i nie da się głupkowatym komentarzom ;)

    Nie wiem, ile masz jeszcze czasu, ale ja bym jeszcze nakręcił temat
    wśród dobrych zakładów foto, jakąś lokalna gazetę, może nawet jakaś
    prasa branżowa, itp. Może by się udało, że nie dość że byłoby to wielkie
    wydarzenie rodzinne to jeszcze fotograficzne, zasponsorowane przez kogoś
    innego. Byłby i wilk syty i portfel cały.

    Pozdrawiam,
    Paweł

  • 15. Data: 2009-12-31 15:31:50
    Od: "Hektor" <z...@w...pl>

    Użytkownik "DM" <d...@p...com> napisał

    > weź dobrego cyfereaka kompakta i stahtyw.
    > resztę obrobisz w kompie. Będziewygl jak analog

    To może od razu pstryknie telefonie, a resztę obrobi 'w kompie'?
    Nie myślałeś żeby kupić sobie słownik? Najlepiej w komplecie z młotkiem na
    osikowym trzonku.

    Zbigniew Kordan

  • 16. Data: 2009-12-31 16:34:25
    Od: Mariusz Redlicki <a...@a...pl>

    On 31 Gru, 12:47, "Paweł W." <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Pomysł rewelacyjny moim zdaniem, [...]. Powinieneś dać post na grupę pl.rec.foto
    > [...] Jest tam nawet parę osób z dużym formatem, nie tylko ze średnim.

    Pare osob jest, ale czy dadza rade??
    http://strony.aster.pl/atrix/plener/imagepages/image
    5.html

    Mariusz

  • 17. Data: 2009-12-31 17:18:26
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    On 12/31/09 1:05 PM, Piotr29 wrote:

    > Jestem gotów podjąc się wykonania takiego zdjęcia

    A tu masz źródło inspiracji jakby co:
    http://extragoodshit.phlap.net/?p=69065

    Ja padłem :)

  • 18. Data: 2010-01-01 02:44:33
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Łukasz Bąk" napisał
> [...]
    > takie ortodoksyjne pomysły mają jeden minus o którym
    > pewnie wiesz - skasuje jak za zboże.
    >
    > Później zrobimy odbitki 10x15 i rozdamy gościom.

    I koniecznie palone magnezją czy innym fotobłyskiem ; )

    adam

  • 19. Data: 2010-01-01 12:20:24
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Piotr29 pisze:
    > Odpisalem na maila. Jestem gotów podjąc się wykonania takiego zdjęcia

    Ale mam nadzieję, że nie do mnie? ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

  • 20. Data: 2010-01-01 13:45:07
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    adam pisze:
    > I koniecznie palone magnezją czy innym fotobłyskiem ; )

    Troche porobiłem portretów sytuacyjnych przy flashu, rozproszyć można,
    pod tym wględem jest ok. Tylko cholernie mi brakuje mikro poruszeń
    dłoni, palców itd. Wszystko zamrozone.

    Chyba namieszam jakąś magnezję ;)