    From: Paweł Hadam <h...@g...odspamuj.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: PoszukujęFotografa
    Date: Thu, 31 Dec 2009 15:14:43 +0100

    januszek pisze:

    > Gdybym to ja był zleceniodawcą to zgodziłbym się zapłacić jak za zboże
    > acz zażyczyłbym sobie dopisanie do umowy punktu zgodnie z którym po
    > wszystkim mogę strzelić pyskatego fotografa w japę, oczywiście za ekstra
    > wynagrodzeniem.
    >
    > Do Twórcy wątku - z okazji 100 urodzin wykonanie fotografi w sposób taki
    > jak to się robiło w latach młodości solenizantki uważam za rewelacyjny.
    > Tak trzymaj i nie da się głupkowatym komentarzom ;)

    Nie wiem, ile masz jeszcze czasu, ale ja bym jeszcze nakręcił temat
    wśród dobrych zakładów foto, jakąś lokalna gazetę, może nawet jakaś
    prasa branżowa, itp. Może by się udało, że nie dość że byłoby to wielkie
    wydarzenie rodzinne to jeszcze fotograficzne, zasponsorowane przez kogoś
    innego. Byłby i wilk syty i portfel cały.

    Pozdrawiam,
    Paweł