  • 1. Data: 2009-12-30 20:53:47
    Temat: PoszukujęFotografa
    Od: "mihal" <m...@o...pl>

    Witam Państwa.
    Na razie głośno myślę ale pozwolę sobie tą myśl już teraz tu wrzucić.
    Mianowice mojej babci stuknie niebawem setna wiosenka i w związku z tym
    odbędzie się wielki rodzinny zjazd. Jako, że takie okazje zbyt często się
    nie zdarzają bardzo bym chciał uwiecznić wszystkich na zbiorowej rodzinnej
    fotografii. A jako że jestem trochę ortodoksem w temacie chciał bym aby to
    była fotografia analogowa w średnim (dużym? ) formacie.
    No i właśnie w tej sprawie piszę. Czy ktoś się tego podejmie, albo
    zaproponujecie kogoś, jaki są koszta. I sam nie wiem o co jeszcze zapytać. A
    może dać sobie spokój z fanaberiami i po prostu zrobić to tylko w cyfrze?

  • 2. Data: 2009-12-30 23:48:08
    Temat: Re: PoszukujęFotografa
    Od: Valwit <l...@v...net>

    mihal wrote:
> [...]
    > zapytać. A
    > może dać sobie spokój z fanaberiami i po prostu zrobić to tylko w cyfrze?

    zacznij od okreslenia gdzie to bedzie.

    --
    Łukasz "Valwit" Grupa http://valwit.net ICQ:40117364 GG:1591997

  • 3. Data: 2009-12-31 07:10:26
    Od: "Kokos" <k...@k...com>

    Użytkownik "mihal" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > może dać sobie spokój z fanaberiami i po prostu zrobić to tylko w cyfrze?

    olej cyfrę, zrób w duzym formacie
    wogóle szkoda ze taka tradycja robienia zdjec grupowych zanikła...

  • 4. Data: 2009-12-31 08:05:40
    Od: "DM" <d...@p...com>

    weź dobrego cyfereaka kompakta i stahtyw.
    resztę obrobisz w kompie. Będziewygl jak analog

    jk

  • 5. Data: 2009-12-31 08:53:37
    Od: Łukasz Bąk <n...@n...pl>

    To może jeszcze fotograf ma mieć melonik na głowie?
    Aparat koniecznie z mieszkiem?

    Napisz gdzie ta impreza, bo może się skuszę ale
    takie ortodoksyjne pomysły mają jeden minus o którym
    pewnie wiesz - skasuje jak za zboże.

    Później zrobimy odbitki 10x15 i rozdamy gościom.
    Na pewno zauważą i docenią...

    --
    Łukasz Bąk

  • 6. Data: 2009-12-31 08:58:00
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Wed, 30 Dec 2009 23:48:08 +0000, Valwit napisał(a):

    > zacznij od okreslenia gdzie to bedzie.

    Strzelam: śląskie, Zabrze? ;)
    --
    marcin

  • 7. Data: 2009-12-31 09:05:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Łukasz Bąk napisał(a):

    > Napisz gdzie ta impreza, bo może się skuszę ale
    > takie ortodoksyjne pomysły mają jeden minus o którym
    > pewnie wiesz - skasuje jak za zboże.

    Gdybym to ja był zleceniodawcą to zgodziłbym się zapłacić jak za zboże
    acz zażyczyłbym sobie dopisanie do umowy punktu zgodnie z którym po
    wszystkim mogę strzelić pyskatego fotografa w japę, oczywiście za ekstra
    wynagrodzeniem.

    Do Twórcy wątku - z okazji 100 urodzin wykonanie fotografi w sposób taki
    jak to się robiło w latach młodości solenizantki uważam za rewelacyjny.
    Tak trzymaj i nie da się głupkowatym komentarzom ;)

    j.

  • 8. Data: 2009-12-31 09:16:00
    Od: "gietrzy" <c...@g...pl>

    > Mianowice mojej babci stuknie niebawem setna wiosenka i w związku z tym

    Nie zapomnij złożyć życzeń babci - 200 lat w zdrowiu i wśród kochających ją
    ludzi od naszej grupy!

    pozdrawiam,
    gietrzy

  • 9. Data: 2009-12-31 09:22:19
    Od: Łukasz Bąk <n...@n...pl>

    januszek pisze:

    > Tak trzymaj i nie da się głupkowatym komentarzom ;)

    Właśnie. Twój komentarz niestety też do takich należy.

    --
    Łukasz Bąk

  • 10. Data: 2009-12-31 09:29:06
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Łukasz Bąk napisał(a):

    > Właśnie. Twój komentarz niestety też do takich należy.

    Mam inne zdanie. Uszanuję Twoją opinię i więcej nie będę komentował
    Twoich postów w tym wątku.

    j.