  • 1. Data: 2009-12-31 08:36:42
    Temat: walizki na olimpiade
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Oczywiscie fotografa:
    http://www.vincentlaforet.com/Gear/index.html

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 2. Data: 2009-12-31 10:06:15
    Temat: Re: walizki na olimpiade
    Od: "janek" <n...@a...pl>

    z białych farba się zdziera...

  • 3. Data: 2009-12-31 10:13:18
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "janek" <n...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:hhhtna$aan$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > z białych farba się zdziera...

    Madra uwaga!

    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 4. Data: 2009-12-31 11:06:39
    Od: "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl>

    > Oczywiscie fotografa:
    > http://www.vincentlaforet.com/Gear/index.html

    Masakra z taka iloscia noszenia wszystkiego :-/
    Na wazne tematy biore backup, ale nigdy nie mialem takich potrzeb jak on.
    6 puszek, kilkanascie szkiel + 2 laptopy i pelno gratow do mocowania.
    Dobrze, ze bierze tylko jedna lampe, bo inaczej znowu by mu 1-2 walizki
    doszly: lampy, boostery, ladowarki.

    Ogolnie - straszna niewygoda, pewnie ze usprawiedliwiona, ale to nie zmienia
    faktu ze gosc z dwoma puszkami i newswearem jest mobilniejszy, choc pewnie
    nie zrobi tego co on (ale z plecakiem moglby ograniac podobnie).

    Ps. No i patent, ze wszystko jest zamykane i przypinane gdzies na linke -
    uhhh... To wymownie swiadczy jak to jest niewygodne i ze nie da sie nosic
    wszystkiego naraz.
    Ps2. Dziwie sie tez, ze on sam to wszystko bierze i wykorzystuje - ze nie ma
    jakiegos partnera z ktorym sie dziela. Po prostu nie moge sie pogodzic z
    tym, ze bierze ze soba 6 waliz :-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 5. Data: 2009-12-31 11:15:00
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > ma jakiegos partnera z ktorym sie dziela. Po prostu nie moge sie pogodzic

    Nie wiem czy dobrze zrozumialem wszystkie podpisy ale tlumaczyl chyba w
    nich, ze przygotowuje sobie zestawy do roznych dyscyplin i ustawia wszystkie
    "custom settings" jeszcze w domu przed wyjazdem.
    Na miejscu musi pracowac pod straszna presja czasu...
    Podziwiam go, ze potrafi sie w tym wszystkim ogarnac... polapac...

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 6. Data: 2009-12-31 11:34:43
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    On 12/31/09 12:06 PM, Adam 'Adak' Kępiński wrote:

    > Ogolnie - straszna niewygoda, pewnie ze usprawiedliwiona

    Widziałeś jak się dzisiaj fotografuje np. mecz koszykówki?
    Dwa aparaty ustawione na stałe pod jednym koszem (albo nad - jeżeli jest
    możliwość), dwa pod drugim - wszystkie wyzwalane radiowo. A fotograf z
    dwoma puszkami i tele poluje już klasycznie - z miejsca dla fotografów.
    I się nie nudzi.
    On MUSI mieć tyle sprzętu, jeżeli sam ma obsłużyć cały mecz, który toczy
    się pod dwoma koszami...
    A agencji bardziej opłaca się wyposażyć fotografa w sześć puszek i
    komplet obiektywów niż wysyłać wszędzie po 3 fotografów.

  • 7. Data: 2009-12-31 13:00:25
    Od: "janek" <n...@a...pl>

    Użytkownik "Jester" <j...@t...net.pl> napisał w wiadomości news:hhi20q$u90> A
    agencji bardziej
    opłaca się wyposażyć fotografa w sześć puszek i
    > komplet obiektywów niż wysyłać wszędzie po 3 fotografów.
    agencji opłaca się zdjęcie kupić, a nie wysyłać fotografa, który sam za własne
    pieniądze się wyśle
    osobiście razem ze swoim osobistym sprzętem..

  • 8. Data: 2009-12-31 17:22:19
    Od: Jester <j...@t...net.pl>

    On 12/31/09 2:00 PM, janek wrote:

    > agencji opłaca się zdjęcie kupić, a nie wysyłać fotografa, który sam za własne
    pieniądze się wyśle
    > osobiście razem ze swoim osobistym sprzętem..

    Mówię o agencji fotograficznej, która ROBI te zdjęcia.
    Bo ktoś je przecież robi, prawda? Inaczej nie byłoby co kupować.
    Kto te zdjęcia później drukuje i gdzie - to już następne ogniwko w
    łańcuszku...

  • 9. Data: 2009-12-31 20:12:21
    Od: "Adam 'Adak' Kępiński" <a...@p...onet.pl>

    Jester wrote:

> [...]
    > dla fotografów. I się nie nudzi.
    > On MUSI mieć tyle sprzętu, jeżeli sam ma obsłużyć cały mecz, który

    No i?
    Nie twierdze ze nie musi, tylko ze jest to duza niewygoda.

    > A agencji bardziej opłaca się wyposażyć fotografa w sześć puszek i
    > komplet obiektywów niż wysyłać wszędzie po 3 fotografów.

    Obawiam sie ze agencji to rowno wisi, pytanie czy fotopstryki są na etacie,
    czy na 50:50 ;-)

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 10. Data: 2010-01-01 02:41:00
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "Adam 'Adak' Kępiński" napisał:

> [...]
    > 6 puszek, kilkanascie szkiel + 2 laptopy i pelno gratow do mocowania.
    > Dobrze, ze bierze tylko jedna lampe, bo inaczej znowu by mu 1-2 walizki

    No co Ty, patrz na tą lornetkę:
    http://www.vincentlaforet.com/Gear/large-9.html - jak w stereo robi to nie
    dziwota ; )

    adam