  • 91. Data: 2010-10-28 17:40:01
    Temat: Re: Porownanie 550D i 60D
    Od: J-L-F <j...@o...pl>

    > Dziś wreszcie popstrykałem siódemką przy dobrych warunkach światła. No i
    > niestety, nadal jest marnie, tzn. szczegółowość tej matrycy leży, a
    > wszystko zamienia się w jakieś takie... sony :)
    > Podejrzewam oprócz cudowania programowego stary znany problem - zbyt
    > mocny filtr aa.
    > W każdym razie - albo będzie zmiana w 600D, albo adios canonos...

    Jak ty wejdziesz w Nikona, to pół grupy pójdzie za tobą :-)

  • 92. Data: 2010-10-28 17:41:51
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2010-10-28 19:40, J-L-F pisze:

    > Jak ty wejdziesz w Nikona, to pół grupy pójdzie za tobą :-)

    Jak przyjdzie czas, zwołam konferencję prasową :P
    Najgorsze, że nakupowałem tych kanonów we wszystkich miejscach, w
    których pstrykam...

    --
    pozdrawia Adam
    /synoptycy mieli rację, w całym kraju pada deszcz/

  • 93. Data: 2010-11-02 16:05:36
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2010-10-25 17:19, Henry(k) pisze:

    > Nie tylko z wizjerami tak jest - zobacz sobie walkę na szumy, MPix,
    > szybkość AF - wszędzie różnice są kilku procentowe, a cyfromaniacy są
    > gotowi życie oddać w udowadnianiu "lepszości".

    Ciekawe, gdzież się podziewają ci cyfromaniacy? Hop, hop!

  • 94. Data: 2010-11-02 16:35:59
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Tue, 02 Nov 2010 17:05:36 +0100, Jakub Witkowski napisał(a):

    > Ciekawe, gdzież się podziewają ci cyfromaniacy? Hop, hop!

    Piszą wątki zaczynające się od "No to pozamiatane..." ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry

    P.S. Oczywiście nie miałem na myśli tylko tej grupy, ale też, a może i
    głównie dziesiątki for internetowych.