  • 11. Data: 2011-03-07 18:44:01
    Temat: Re: Pompka (trzymana w bagażniku) do kół - czy jest jaki? model trwały, ale z dobrym manometrem?
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 07 Mar 2011 09:10:46 -0600, Pete wrote:

    >Nie jest tak źle. Gdybys zaczynał od kompletnego kapcia, to owszem,
    >pompowanie trwa to dysyc dlugo, ale zeby raz na pare miesiecy dodac
    >kilka PSI, to kwestia 2-3 minut na koło.

    Imo - zalezy czy to 2 psi, czy 7 psi (pol atm). Nieznosnie dlugo.
    Ale moze jakies g* mialem .. no bo czego wymagac za 30zl :)

    J.

  • 12. Data: 2011-03-07 18:46:41
    Temat: Re: Pompka (trzymana w bagażniku) do kół - czy jest jakiś model trwały, ale z dobrym manometrem?
    Od: "arek.pp" <a...@o...pl>

    On 7 Mar, 14:43, Jan <k...@p...com> wrote:
    > Pytanie do znawców pompek - jak w tytule.

    Polecam polską pompkę firmy Starter - w kazdym motoryzacyjnym. Koszt
    chyba 80 zł.
    Zwykła nożna. Bezwawaryjna. B.dobry i dokładny manometr. Mam /i inni/
    przez parę lat i szczerze polecam.

  • 13. Data: 2011-03-07 19:25:24
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 07-03-2011 o 14:43:00 Jan <k...@p...com> napisał(a):

    > Pytanie do znawców pompek - jak w tytule.
    > Kiedyś nie musiałem sprawdzać ciśnienia przez rok-dwa
    > i trzymało. Może jeździłem wolniej, może to tamte
    > opony wysokoprofilowe mniej puszczały.

    Kup sobie na aledrogo uzywany jakiś markowy kompresor dodawany do
    samochodów.
    Obecnie mam 2 - jeden to Renault - drugi Citroena. Oba chodzą na zwykłym
    gniazdku zapalniczki i bez problemu pompują opony do 3,5 - 4 barów
    (sprawdzane wielokrotnie na przyczepie).

    Teraz jest nowy trend w przypadku nowych samochodów - zamiast koła
    zapasowego lub dojazdowego - dają kompresor i płyn do naprawy opon - z
    nabyciem używanego przyzwoitego kompresora nie powinno być problemu.

    Pzdr
    TG

  • 14. Data: 2011-03-07 19:48:01
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Mon, 07 Mar 2011 19:25:24 +0100, Tomasz Gorbaczuk napisał(a):

    > Teraz jest nowy trend w przypadku nowych samochodów - zamiast koła
    > zapasowego lub dojazdowego - dają kompresor i płyn do naprawy opon - z
    > nabyciem używanego przyzwoitego kompresora nie powinno być problemu.

    A próbowałeś wyważyć naprawioną oponę która została wcześniej zalaną od
    środka płynem naprawczym ?

    To już lepszym roziązaniem jest dojazdówka.

    --
    [Pozdrawiam] [huri-khan][GG 177094]
    [SY] [Cruze 1,8 LT]

  • 15. Data: 2011-03-07 19:54:20
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    Dnia 07-03-2011 o 19:48:01 huri_khan <s...@s...pl> napisał(a):

    > A próbowałeś wyważyć naprawioną oponę która została wcześniej zalaną od
    > środka płynem naprawczym ?
    >
    > To już lepszym roziązaniem jest dojazdówka.

    Nigdy tego płynu nie stosowałem, mówię tylko jak jest. Kupowałem niedawno
    samochód i w mojej wersji koło zapasowe ani nawet dojazdówka nie była
    dostępna.

    Pzdr
    TG

  • 16. Data: 2011-03-07 20:11:42
    Od: "charwel (Oo)==:::" <c...@g...pl>

    W dniu 2011-03-07 18:46, arek.pp pisze:

    > Polecam polską pompkę firmy Starter - w kazdym motoryzacyjnym. Koszt
    > chyba 80 zł.
    > Zwykła nożna. Bezwawaryjna. B.dobry i dokładny manometr. Mam /i inni/
    > przez parę lat i szczerze polecam.

    Ja również polecam tę pompkę.
    Mam ją już ze cztery lata i się trochę napompowała.

    pozdrawiam
    charwel

  • 17. Data: 2011-03-07 20:24:04
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 7 Mar, 15:49, Pete <n...@n...com> wrote:

    > A co do tanich elektrycznych kompresorkow z hipermarketow, no coz, moj
    > juz 10 lat mi sluzy.

    Moj padl po ~dziesieciu, teraz kupilem wygladajacy troche solidniej ,
    taki: http://allegro.pl/niemiecki-kompresor-samochodowy-3w
    1-12v-300-psi-i1465352150.html
    Manometru nie testowalem - na oko zachowuje sie znacznie lepiej niz w
    tym supermarketowym, tzn. podaje sensowne wartosci ;)
    Rowniez polecam manometr kupic osobno (mam polskiej prod. z
    legalizacja)

    WS

    PS. z lenistwa i tak manometru praktycznie nie uzywam - nawet jak
    dopompowuje kompresorem (np. po zmianie kol wygladaja, ze jest
    malo...) to "na oko" i przy najblizszej okazji podjezdzam na stacje
    obok garazu napompowac/sprawdzic wszystkie kola...

  • 18. Data: 2011-03-07 21:51:30
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-03-07 19:48, huri_khan pisze:

    > A próbowałeś wyważyć naprawioną oponę która została wcześniej zalaną od
    > środka płynem naprawczym ?
    >
    > To już lepszym roziązaniem jest dojazdówka.

    Ale wiesz, że ten płyn jest do _awaryjnego_ użycia? Masz na tym dojechać
    do wulkanizatora, który naprawi uszkodzenie.
    Nawiasem mówiąc - wulkanizatorzy klną bardziej niż niejeden szewc, jeśli
    mają naprawiać oponę ubabraną tym świństwem.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 19. Data: 2011-03-07 22:05:36
    Od: Zyga <s...@p...onet.pl>

    On 2011-03-07 20:11, charwel (Oo)==::: wrote:

    > Ja również polecam tę pompkę.
    > Mam ją już ze cztery lata i się trochę napompowała.
    >
    > pozdrawiam
    > charwel

    Dołączam się. 10 lat dobrego sprawowania :)

    --
    zygmunt

  • 20. Data: 2011-03-07 22:07:41
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    > W dniu 2011-03-07 19:48, huri_khan pisze:
    (...)
> [...]

    To zależy :)

    > Ale wiesz, że ten płyn jest do _awaryjnego_ użycia? Masz na tym dojechać
    > do wulkanizatora, który naprawi uszkodzenie.

    To fakt.

    > Nawiasem mówiąc - wulkanizatorzy klną bardziej niż niejeden szewc, jeśli
    > mają naprawiać oponę ubabraną tym świństwem.

    Nie zauważyłem, ale p.m.s jest pełen podobnych opowieści...