  • 21. Data: 2011-03-07 22:21:56
    Temat: Re: Pompka (trzymana w bagażniku) do kół - czy jest jakiś model trwały, ale z dobrym manometrem?
    Od: "J_K_K" <j...@i...fm>

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:op.vrzj4m1cg01fvf@l-089.harvard.local...
    Kup sobie na aledrogo uzywany jakiś markowy kompresor dodawany do
    samochodów.
    z nabyciem używanego przyzwoitego kompresora nie powinno być problemu.
    -----------------------------------

    Zapewne znikają ze sprowadzanych samochodów
    w ten sam sposób co lewarki, alufelgi, itp.

    Pzdr

    JKK

  • 22. Data: 2011-03-08 07:54:58
    Od: karbar <k...@w...pl>

    On 07.03.2011 18:46, arek.pp wrote:

    > Polecam polską pompkę firmy Starter - w kazdym motoryzacyjnym. Koszt
    > chyba 80 zł.
    > Zwykła nożna. Bezwawaryjna. B.dobry i dokładny manometr. Mam /i inni/
    > przez parę lat i szczerze polecam.

    Mam takie dwie. O ile starsza pracuje nadal bez zarzutu, to ta nowsza
    puszcza powietrze na łączeniu manometru z pompką i dokręcanie nie
    pomaga. Poza tym gwint jest tak zrobiony, że manometr zawsze jest krzywo
    i ociera trochę o konstrukcję pompki podczas pracy. Do tego przetarł się
    wężyk - wszystko w tej nowszej, a była okazjonalnie używana. Także radzę
    dokładnie oglądnąć egzemplarz, który zdecydowałeś się wynieść ze sklepu.

    pozdrawiam
    karabr

  • 23. Data: 2011-03-08 08:40:04
    Temat: Re: Pompka (trzymana w bagażniku) do kół - czy jest jaki? model trwały, ale z dobrym manometrem?
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-07 15:59, J.F. pisze:

    > No nie wiem, sprawiaja wrazenie jakby mogly sie rozpasc zanim jedno
    > kolo napompuja.

    Mój podczas pompowania podskakuje, ale żeby zaraz miał się rozpaść?

    > A wydajnosc maja taka ze pompuje sie kolo chyba z pol godziny.

    Ja w ciągu pół godziny mogę napompwać 2 koła :P I to w dostawczaku.
    Mógłbym szybciej gdyby nie przerwa na chłodzenie.

    Widać nawet te tanie kompresorki dzielą się na złe i gorsze ;)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 24. Data: 2011-03-08 10:30:48
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 08 Mar 2011 08:40:04 +0100, Grejon wrote:
    >Mój podczas pompowania podskakuje, ale żeby zaraz miał się rozpaść?

    Jak cos kosztuje 30zl to jest z chin, a jak jest z chin to wsystko
    mozliwe :-)

    Najwyrazniej masz lepszy :-)

    J.

  • 25. Data: 2011-03-08 10:37:05
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2011-03-08 10:30, J.F. pisze:

    > Jak cos kosztuje 30zl to jest z chin, a jak jest z chin to wsystko
    > mozliwe :-)

    > Najwyrazniej masz lepszy :-)

    Kosztował drugie tyle co twój to pewnie tak :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 26. Data: 2011-03-08 11:41:39
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Nie Starter tylko START.
    Mam taką już chyba z 10 lat, jak nie więcej i działa bez zarzutu.
    Konstrukcję ma solidną i nie gnie się przy mocniejszym depnięciu, jak
    chińskie pompki z marketu.
    Jacek

  • 27. Data: 2011-03-09 20:27:41
    Od: Jan <j...@w...pl>

    Dziękuję Wszystkim za rady!
    Teraz muszę tylko znaleźć miejsce, gdzie się to da kupić.
    Chyba Allegro?

    Pozdrawiam,
    Jan

  • 28. Data: 2011-03-10 17:57:48
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-03-07 18:46, arek.pp pisze:

    > Polecam polską pompkę firmy Starter - w kazdym motoryzacyjnym. Koszt
    > chyba 80 zł.
    > Zwykła nożna. Bezwawaryjna. B.dobry i dokładny manometr. Mam /i inni/
    > przez parę lat i szczerze polecam.

    Też polecam, z tym, że firma to START.
    Mam taką. Co prawda jedna ze sprężyn podnoszących ramię pękło w zeszłym
    roku, ale z mojej odręcznej adnotacji na obudowie wynika, że w 1993
    wymieniłem jej wężyk, bo się przetarł. A używam dość często :)

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 29. Data: 2011-03-11 15:33:27
    Od: "Axel" <a...@p...BEZSPAMU.com>

    "LEPEK" <g...@w...pl> wrote in message news:ilb022$2ci$1@news.mm.pl...
> [...]
    > roku, ale z mojej odręcznej adnotacji na obudowie wynika, że w 1993
    > wymieniłem jej wężyk, bo się przetarł. A używam dość często :)

    Ja mialem taka ze Startu kupiona okolo 1990 roku. Przezyla chyba z 10
    samochodow ;-), niestety w zeszlym roku sie rozleciala skutecznie.
    Kupilem nowa, tez ze Startu, ale ma duzo mniej dokladny manometr :-(

    --
    Axel

  • 30. Data: 2011-03-11 19:34:51
    Od: Jan <j...@w...pl>

    W dniu 2011-03-11 15:33, Axel pisze:
    > (...)
    > Kupilem nowa, tez ze Startu, ale ma duzo mniej dokladny manometr :-(

    W taki razie muszę zapytać, jakie są najlepsze manometry,
    takie prawie kieszonkowe. Według niektórych kierowców
    najlepiej jest mieć pompkę i manometr oddzielnie.
    Jeśli pompka ze STARTU, to skąd wziąć dobry manometr?

    Jan