  • 1. Data: 2011-03-07 02:22:07
    Temat: Czyja civic'a - poznań/koziegłowy
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Na os. Lesnym w kozieglowach stoi... naklejeczka malutka, ledwo zauwazylem.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 2. Data: 2011-03-10 18:11:51
    Temat: Re: Czyja civic'a - poznań/koziegłowy
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    MarcinJM wrote:
    > Na os. Lesnym w kozieglowach stoi... naklejeczka malutka, ledwo zauwazylem.

    To pewnie będzie moja zielenizna ;)
    W poprzednim aucie miałem naklejkę-gigant 15 cm, ale na tym się nie
    zmieściła.

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 3. Data: 2011-03-11 06:25:35
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-03-10 18:11, Piotr Kompa pisze:

    > To pewnie będzie moja zielenizna ;)
    > W poprzednim aucie miałem naklejkę-gigant 15 cm, ale na tym się nie
    > zmieściła.

    Zielenizna, 1.5
    To niniejszym pozdrawiam. Chwilowo mieszkam w na lesnym w 11tce.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 4. Data: 2011-03-12 20:05:28
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    MarcinJM wrote:

    > Zielenizna, 1.5
    > To niniejszym pozdrawiam. Chwilowo mieszkam w na lesnym w 11tce.

    A dziękuję i wzajemnie :)

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 5. Data: 2011-03-13 14:08:56
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "MarcinJM" <m...@i...pl> napisał w wiadomości news:

    > To niniejszym pozdrawiam. Chwilowo mieszkam w na lesnym w 11tce.

    No popatrz, a kiedyś pytaliśmy czyś z okolic, (jak chodziło o Boriego auto)
    to się nie przyznał.

  • 6. Data: 2011-03-13 14:21:43
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-03-13 14:08, Cavallino pisze:

    > No popatrz, a kiedyś pytaliśmy czyś z okolic, (jak chodziło o Boriego
    > auto) to się nie przyznał.

    A bo ja normalnie w gizycku. Teraz na wygnaniu.. "w interesach".

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 7. Data: 2011-03-13 14:26:13
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > A bo ja normalnie w gizycku.

    No tak właśnie coś mi się kojarzyło.

    >Teraz na wygnaniu.. "w interesach".

    Na długo?
    Bo wiesz, sezony grillowe się zaczynają, a u nas z chętnymi grupowiczami nie
    za ciekawie.... ;-)

  • 8. Data: 2011-03-13 14:49:07
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    W dniu 2011-03-13 14:26, Cavallino pisze:
    > Na długo?
    > Bo wiesz, sezony grillowe się zaczynają, a u nas z chętnymi grupowiczami
    > nie za ciekawie.... ;-)

    ze 2 tygodnie jeszcze
    Zreszta ja co miesiac jestem min. na kilka dni, do 2 tygodni.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl