  • 1. Data: 2011-06-09 19:37:04
    Temat: 75ccm
    Od: Honda CRM <michael.misiuna@_NOSPAM_o2.pl>

    WITAM!

    Motocykl HONDA CRM 75ccm.Motocykl zarejstrowany jest na motorower,jeżeli
    mam kartę motorowerową mogę nim jeżdzic i policja nie będzie się
    czepiać.Czy mozna coś zrobić żeby motocykl miał pojemność 50ccm

  • 2. Data: 2011-06-10 06:31:16
    Temat: Re: 75ccm
    Od: "Kowal" <s...@n...pl>

    > Motocykl HONDA CRM 75ccm.Motocykl zarejstrowany jest na motorower,jeżeli
    > mam kartę motorowerową mogę nim jeżdzic i policja nie będzie się
    > czepiać.Czy mozna coś zrobić żeby motocykl miał pojemność 50ccm

    Dokładnie nie pamiętam, ale to żeby jednoślad był motorowerem musi spełnić
    trzy warunki
    - pojemność do 50ccm
    - predkość maksymalna do 45km/h
    - moc nie wyższa niż 4KW

    Wystarczy, że jeden z warunków nie jest spełniony to nie jest już motorower
    tylko motocykl.

  • 3. Data: 2011-06-10 15:38:42
    Od: "Mat S" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Honda CRM" <michael.misiuna@_NOSPAM_o2.pl> napisał w wiadomości
    z.pl...
> [...]
    > mam kartę motorowerową mogę nim jeżdzic i policja nie będzie się
    > czepiać.Czy mozna coś zrobić żeby motocykl miał pojemność 50ccm

    Trzeba by zmienić tłok i cylinder... a czy jest to możliwe w przypadku
    twojego sprzętu - trzeba się dowiedzieć czy Honda nie robi podobnego z
    silnikiem 50 ccm, albo czy któryś z producentów akcesoriów nie ma w ofercie
    zestawu 50 ccm pasującego do twojego silnika.

    MS

  • 4. Data: 2011-06-10 20:02:33
    Od: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>

    > Motocykl HONDA CRM 75ccm.Motocykl zarejstrowany jest na motorower,

    ja ostatnio na miesce widzialem jakiegos scigacza 250ccm zarejesrtowanego na
    motorower...przynajmniej tablice mial mala motorowerowa :-)

    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)

  • 5. Data: 2011-06-12 18:09:00
    Od: "blur" <b...@p...onet.pl>

    Użytkownik "..:maniek:.." napisał w wiadomości grup

    > Motocykl HONDA CRM 75ccm.Motocykl zarejstrowany jest na motorower,

    >ja ostatnio na miesce widzialem jakiegos scigacza 250ccm zarejesrtowanego
    >na motorower...przynajmniej tablice mial mala motorowerowa :-)

    to Cię przebiję, widziałem WR450F jako motorower a to nawet nie ma homo na
    drogi :)