  • 81. Data: 2011-11-09 18:42:28
    Temat: Re: Polskie znaki na iPadzie
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia 9 Nov 2011 19:32:02 +0200, januszek napisał(a):

    > To masz na myśli: http://www.apple.com/appletv/specs.html

    Dokładnie.

    [ Tylko głupcy się nie zmieniają. (G. Zapolska) ]

  • 82. Data: 2011-11-09 19:02:28
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia 9 Nov 2011 19:47:58 +0200, januszek napisał(a):

    > Ja miałem na myśli takie coś co wygląda jak 52" iPad, który wiesza się w
    > salonie, obsługuje paluchami i oprócz dostępu do "store" można oglądać
    > też programy telewizyjne... ;P

    Muszą najpierw opanować produkcję obudów tej wielkości, których szlag nie
    trafi po najlżejszym pacnięciu. ;D

    [ Emigrantom pod rozwagę: jeśli coś was ciągnie do Ojczyzny, to ]
    [ niewykluczone, że to prokurator. ]
    [ (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]

  • 83. Data: 2011-11-09 19:19:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Ryk napisa?(a):

    > Prawie dobrze - kupią. I w przypadku ekranu, to raczej nie od Samsunga, ale
    > od LG, choć w sumie diabli wiedzą. Pozwą za to na bank. ;D

    Ekran od LG ale obudowe od Samsunga :) Kogo pozwa - tego nie wiem ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 84. Data: 2011-11-09 19:23:52
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2011-11-09 19:08, januszek pisze:
    > Zgapią od Samsunga... ;P

    A potem ich pozwą;)

  • 85. Data: 2011-11-09 20:12:28
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia 9 Nov 2011 20:08:40 +0200, januszek napisał(a):

    > Przemysław Ryk napisa?(a):

    > Zgapią od Samsunga... ;P

    Prawie dobrze - kupią. I w przypadku ekranu, to raczej nie od Samsunga, ale
    od LG, choć w sumie diabli wiedzą. Pozwą za to na bank. ;D

    [ Nie ma cięższego zajęcia niż noszenie skrzynek z cudzą wódką. ]
    [ (znalezione w necie) ]

  • 86. Data: 2011-11-10 00:06:41
    Od: Szymon von Ulezalka <s...@g...com>

    > Jakbyś przeczytał wątek o zasilaczu UPS *ze zrozumieniem* czytanego
    > tekstu to byś zobaczył, że pytałem tam o dobór zasilacza pod ___
    > konkretny komputer PC___ który jest zgodny z architekturą PC. Teraz pojął?

    zatem jakbym sie np zapytal o upsa pod takowa amiga one x1000 /bo by
    mnie nagle naszla ochota na kupno tego komputera/ to juz byloby to NTG?

  • 87. Data: 2011-11-10 04:41:47
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Szymon von Ulezalka napisa?(a):

    > zatem jakbym sie np zapytal o upsa pod takowa amiga one x1000 /bo by
    > mnie nagle naszla ochota na kupno tego komputera/ to juz byloby to NTG?

    Zeby bylo NTG musialbys uzasadnic, ze szukasz takiego, konkretnego UPS,
    ktory za zadne skarby nie bedzie wspolpracowal z urzedzeniami PC... ;P

    j.

  • 88. Data: 2011-11-10 05:48:09
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Tak sobie Was czytam i dziw mnie bierze, ze tyle czasu marnujecie na
    dyskusje o wyzszosci swiat jednych nad drugimi:(

  • 89. Data: 2011-11-10 09:51:11
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Przemysław Ryk napisa?(a):

    > To proste Watsonie - wszystkich. Łącznie z żyjącymi potomkami lub
    > spadkobiercami Jana Szczepanika. ;D

    To ten, który wygłosił słynne: 'Kto pozwem wojuje ten od pozwu
    polegnie!'? ;P

    j.

  • 90. Data: 2011-11-10 10:18:13
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia 9 Nov 2011 21:19:42 +0200, januszek napisał(a):

    > Ekran od LG ale obudowe od Samsunga :) Kogo pozwa - tego nie wiem ;P

    To proste Watsonie - wszystkich. Łącznie z żyjącymi potomkami lub
    spadkobiercami Jana Szczepanika. ;D

    [ Jeśli uważasz kobiety za słabą płeć, spróbuj w nocy przeciągnąć ]
    [ kołdrę na swoją stronę. (znalezione gdzieś w necie ) ]