  • 11. Data: 2011-11-08 10:25:20
    Temat: Re: Polskie znaki na iPadzie
    Od: Sławek Maculewicz <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl>

    Dnia 08-11-2011 o 10:45:41 Iguan007 <i...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Jak to nie lapie sie? To nie jest grupa o komputerach osobistych?
    > Niesamowitye, taki Commodore 64 lapie sie ale wydaje mi sie mniej
    > "komputerem osobistym" niz iPad. Mozesz prosze rozwinac dlaczego tablet
    > nie
    > lapie sie na grupe dotyczaca komputerow osobistych?

    Nie. Sam sobie rozwiń - przeczytaj opis grupy.

    > Zabawne ze ponizej widze watki o zestawach glosnomowiacych, playerach
    > DVD,
    > wysylaniu maili ze skanera (pytanie o ustawienia - dokladnie tak jak
    > moje) i
    > jakos nikomu one tak nie przeszkadzaja. Dlaczego akurat moje "nie nadaje
    > sie
    > na ta grupe"? W czym moje pytanie rozni sie od powyzszych?

    W niczym. Masz pecha. Ale i tak odpowiedź już dostałeś...

    > Pozdrawiam,
    > Iguan

    Zjadło Ci "007" ;-)

    --
    Brak sygnaturki.

  • 12. Data: 2011-11-08 10:26:43
    Od: Radosław Sokół <R...@p...pl>

    W dniu 08.11.2011 10:45, Iguan007 pisze:
    > Jak to nie lapie sie? To nie jest grupa o komputerach osobistych?

    Nie, to jest grupa o komputerach zgodnych (wywodzących się)
    z IBM PC.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |
    ......./

  • 13. Data: 2011-11-08 10:35:04
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Slawek Maculewicz" <smacul_cut_here@go2._and_here_.pl> wrote in message

    > Nie. Sam sobie rozwin - przeczytaj opis grupy.

    Opis grupy mowi: "Pecety, czyli sprzet komputerowy klasy PC". Czy PC to nie
    komputer osobisty? Wiec jak to niby eliminuje tablety?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 14. Data: 2011-11-08 10:37:22
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Iguan007 napisa?(a):

    > Tak mozna 99% wypowiedzi z tego forum usunac. Wystarczy w miejsce "apple"
    > wpisac producenta o ktorego produkt/usluge nieszczesny rozmowca zapytal.

    Tak, masz rację. Powinienem odpowiedzieć, że wystarczy podpiąć do iPada
    polską klawiaturę... ;P

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 15. Data: 2011-11-08 10:38:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Piotr M napisa?(a):

    > IMO obecne pady wywodzą się ze smartfonów.

    Kurcze, to co zrobimy jak ktoś na takim postawi Windowsa? ;P

    j.

  • 16. Data: 2011-11-08 10:41:08
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Radoslaw Sokól" <R...@p...pl> wrote in message

    > Nie, to jest grupa o komputerach zgodnych (wywodzacych sie)
    > z IBM PC.

    Naprawde? Gdzie dokladnie to przeczytales? Ja widze w opisie ze jest to
    grupa o komputerach osobistych. Nic o wywodzeniu sie z IBM nie ma.

    I jak chcesz dokladnie definiowac "wywodzenie sie z IBM"? Netbook sie lapie?
    A netbook z Linuksem? A tablet z Windowsem? Co to wg. Ciebie znaczy "wywodzi
    sie z IBM PC"? Ma miec zewnetrzny monitor? Windowsa? Modulowa budowe?

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 17. Data: 2011-11-08 10:55:38
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-11-2011 o 11:41:08 Iguan007 <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
    > "wywodzi
    > sie z IBM PC"? Ma miec zewnetrzny monitor? Windowsa? Modulowa budowe?

    Radosław trochę racji.
    IMO laptopy wywodzą się z PC, notebooki wywodzą się z laptopów, netboki
    wywodzą się notebooki.

    IMO obecne pady wywodzą się ze smartfonów.

    Czyli dyskusja o padach raczej na pl.misc.telefonia.gsm, ale z uwagi na
    zacierające granice w technologiach oraz przenikanie i wspólne
    uzupełnianie się w sprzętach z różnych bardziej i mniej pokrewnych
    kategorii, IMO nie widzę żadnych przeciwwskazań aby na tej grupie
    rozmawiać o padach.

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Biznes? To całkiem proste. To pieniądze innych ludzi."

  • 18. Data: 2011-11-08 11:05:16
    Od: "Iguan007" <i...@p...onet.pl>

    "Piotr M" <x...@x...xx> wrote in message

> [...]
    >uzupełnianie się w sprzętach z różnych bardziej i mniej pokrewnych
    >kategorii, IMO nie widzę żadnych przeciwwskazań aby na tej grupie

    I wlasnie o takie zdrowe podejscie chodzi. Klasy sprzetu przenikaja sie i
    niedlugo nie bedzie wiekszej roznicy pomiedzy telefonem a komputerem. Cos co
    kiedys bylo "komputerem osobistym" teraz mamy w telefonie. Dla mnie tablet
    jest komputerem osobistym, dla kogos moze nie byc. Ale nie robmy histerii ze
    ktos zapytal o taki czy inny sprzet na grupie "pecet". Szczegolnie jesli
    normalnie ludzie pytaja tutaj o wszystko od zestawow glosnomowiacych po
    playery DVD,

    Pozdrawiam,
    Iguan

    Iguan007
    Sezon caly rok:

  • 19. Data: 2011-11-08 11:05:51
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-11-08 11:55, Użytkownik Piotr M napisał:

    > Radosław trochę racji.
    > IMO laptopy wywodzą się z PC, notebooki wywodzą się z laptopów, netboki
    > wywodzą się notebooki.
    >
    > IMO obecne pady wywodzą się ze smartfonów.

    Obecne pady/tablety wywodzą się z PDA które to wywodzą się z Palmów.
    Złośliwi twierdzą że tablet to taki PDA z wielkim ekranem
    na posiadaczy małych narządów.
    W wersji dla fanatycznych wyznawców maka wywodzą się z Newtona.

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2011-11-08 11:10:05
    Od: Mariusz Kruk <M...@e...eu.org>

    epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr M"
    >Czyli dyskusja o padach raczej na pl.misc.telefonia.gsm,

    O iPadzie, to raczej na pl.comp.sys.macintosh, czy jak to tam było.

    >ale z uwagi na
    >zacierające granice w technologiach

    Jakich znowu technologiach? Co ma sposób wytwarzania do pasowania na tę
    grupę?

    >oraz przenikanie i wspólne
    >uzupełnianie się w sprzętach z różnych bardziej i mniej pokrewnych
    >kategorii, IMO nie widzę żadnych przeciwwskazań aby na tej grupie
    >rozmawiać o padach.

    Zalezy jakich. O padach na x86 - czemu nie.
    O padach na armopochodnych wynalazkach - IMHO odpowiedniejsza byłaby
    grupa o palmtopach, gdyby nie była martwa.
    O wynalazkach jabłkowo-gruszkowych - na grupie jabłkowo-gruszkowej.

    A tak zupełnie poza tym - to jest grupa o sprzęcie, więc pytanie
    o klawiaturę ekranową, czyli o soft jest tu z definicji NTG.
    --
    | K...@e...eu.org |