  • 131. Data: 2013-11-10 16:15:27
    Temat: Re: Policyjny mistrz
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-11-10 16:08, k...@g...com pisze:
    > Robienie z radiowozu uprzywilejowanego ma sens jedynie w kilku przypadkach.
    Podstawowy to pościg. Czy jak jest wypadek to jest cel uprzywilejowywania radiowozu.
    W zasadzie nie ma. Tam karetka ma jak najszybciej podjechać. Przy pożarze ważniejsi
    są strażacy i karetka.

    jest jak w głupich amerykanskich filmach: kiedy złodzieje wiedzą ze
    trzeba uciekac? słysza policyjne syreny! ;)

    --
    @foe_pl

  • 132. Data: 2013-11-10 16:25:23
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > a to juz zalezy kogo uprzywilejowalo - byla tu kiedys opisana sprawa
    > w ktorej sm wystawila mandat karetce za przekroczenie bo na zdjeciu
    > nie slyszeli sygnalu dzwiekowego ;)
    >
    > np. tu:
    > http://kryzysowo.pl/mandat-dla-ambulansu-na-bombach-
    za-przekroczenie-predkosci/

    A niedawno mieliśmy tutaj materiał jak szybko poruszający się radiowóz
    uruchomił koguty dopiero na środku skrzyżowania jak prawie najechał na niego
    nadjeżdżający pojazd.

  • 133. Data: 2013-11-10 16:30:54
    Temat: Re: Policyjny mistrz, czyli spotkali się dwaj debile.
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 10 listopada 2013 16:13:31 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Zdarzenie z udzialem policjantow - prokurator sie tym zajmuje z
    >
    > definicji.
    >
    > Chyba nie chcialbys aby jakis policjant decydowal kto tu winny ? :-)
    >

    > J.

    Akurat prokuratura i policja stoją po tej samej stronie barykady. Szkoda ze w tej
    sytuacji na 99,999% poszkodowany będzie musiał udowodnić że nie jest wielbłądem.

  • 134. Data: 2013-11-10 17:18:39
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Nov 2013 07:30:54 -0800 (PST), k...@g...com

    > Akurat prokuratura i policja stoją po tej samej stronie barykady.

    Zazwyczaj po tej samej, ale czasem jednak policjant wypije i
    prokurator go wsadza :-)

    > Szkoda ze w tej sytuacji na 99,999% poszkodowany będzie musiał
    > udowodnić że nie jest wielbłądem.

    No coz, jak dla mnie wcale to takie jasne nie jest.

    Przydaloby sie odnalezc tego kierowce - moze szuka dowodow.
    Ktos rozpoznaje miejsce ?

    J.

  • 135. Data: 2013-11-10 17:51:51
    Od: "m4rkiz" <m...@m...od.wujka.na.g.com>

    > Przydaloby sie odnalezc tego kierowce - moze szuka dowodow.
    > Ktos rozpoznaje miejsce ?

    http://aktualnosci.zambrow.org/strona.php?strona=art
    ykuly_pokaz&id=13062

    --
    http://db.org.pl/

  • 136. Data: 2013-11-10 17:53:12
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-11-10 16:15, Użytkownik the_foe napisał:

    > jest jak w głupich amerykanskich filmach: kiedy złodzieje wiedzą ze
    > trzeba uciekac? słysza policyjne syreny! ;)

    W niektórych stanach policjant ma obowiązek sygnalizować że
    przyjechał służbowo. W efekcie podjeżdża cicho i bez kogutów
    radiola, staje przy krawężniku a funkcjonariusz włącza całość
    na sekundę. Na filmach to naprawdę śmiesznie wygląda.

    Pozdrawiam

  • 137. Data: 2013-11-10 17:55:54
    Od: tá´Ź

    kogutek444 wrote:

    > A kogo to obchodzi że jeden uprzywilejowany może być widoczny a drugi
    > nie. Tym bardziej powinien uważać bo wiedział że jest gorzej
    > rozpoznawalny od czerwonej ciężarówki straży pożarnej.

    O tym własnie piszę.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 138. Data: 2013-11-10 17:58:01
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:1...@p...pl.in
    valid...

    > Obojętne co robił skręcający - pojazd sygnalizujący skręt w lewo wolno
    > wyprzedzać tylko i wyłącznie z prawej strony. Na dokładkę skręcający w
    > lewo ma prawo oczekiwać, że jadący za nim nie będą łamać wielu zasad
    > na raz, czyli nie przekroczą podwójnej ciągłej, nie będą jechać pasem
    > przeznaczonym do ruchu z przeciwnego kierunku oddzielonym linią
    > podwójną ciągłą i nie będą wyprzedzać na skrzyżowaniu i to z
    > niewłaściwej strony.

    Chyba że okoliczności wskazują na coś odwrotnego.

  • 139. Data: 2013-11-10 18:05:18
    Od: "mappl" <n...@m...pl>

    > http://aktualnosci.zambrow.org/strona.php?strona=art
    ykuly_pokaz&id=13062

    "Prowadzone były czynności zmierzające do ustalenia przyczyn i
    okoliczności wypadku."
    qrwa, gdyby to pug trachnął vectrę, to powodem byłoby niedostosowanie
    prędkości.

  • 140. Data: 2013-11-10 18:22:03
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-11-10 18:05, mappl pisze:

> [...]
    > okoliczności wypadku."
    > qrwa, gdyby to pug trachnął vectrę, to powodem byłoby

    Moim zdaniem kluczowe są te zapisy w artykule (które ponoć
    wygłasza psiarnia":

    "...rozpoczął manewr skrętu w lewo w kierunku drogi
    *podporządkowanej* do Zań..."

    "...prawa swój finał znajdzie najprawdopodobniej w sądzie..."

    Postronna osoba czytająca ten artykuł może nabrać przekonania,
    że jednak ewidentnie winnym jest kierowca puga.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

    ---
    ochrona avast! Antivirus jest aktywna.