  • 121. Data: 2013-11-10 15:48:44
    Temat: Re: Policyjny mistrz
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-11-09 06:42, masti pisze:
    > lusterka mu ukradli?

    gosciu z peugeta był zobowiązany przed manewewrem zobaczyc w lusterko,
    tyle, ze całkiem mozliwe, ze wtedy w lewym wszytko wygladalo na
    bezpieczne. Moze w prawym było widac wylaniajacy sie samochód-pocisk zza
    tira, ale kto z nas patrzy w prawe lustrerko skrecajac w lewo?

    --
    @foe_pl

  • 122. Data: 2013-11-10 15:49:50
    Temat: Re: Policyjny mistrz, czyli spotkali się dwaj debile.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Nov 2013 13:16:29 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):
    > Obojętne co robił skręcający - pojazd sygnalizujący skręt w lewo wolno
    > wyprzedzać tylko i wyłącznie z prawej strony.

    Pojazd uprzywilejowany ma prawo sie nie stosowac do przepisow.

    > Na dokładkę skręcający w
    > lewo ma prawo oczekiwać, że jadący za nim nie będą łamać wielu zasad
    > na raz, czyli nie przekroczą podwójnej ciągłej, nie będą jechać pasem

    Ma tez obowiazek zachowac szczegolna ostroznosc.

    > Policjanci poszli w pełni po bandzie. I wcale się nie zdziwię, jeśli
    > sąd uzna ich całkowita winę.

    Sprawy to tu beda dwie. W jednej oskarzony policjant, w drugiej
    cywilny kierowca. Sady moga obu skazac, obu uniewinnic, albo tylko
    jednego.
    Tych spraw moze byc te mniej jesli prokurator uzna ze nie ma sprawy.

    J.

    P.S. Gdzies z drugiej strony tej sprawy sa inne przypadki -
    wyprzedzasz wlokaca sie ciezarowke, a z przed niej wykreca w lewo
    maluszek. Niby calkiem co innego, a przepisy te same.
    Co prawda na skrzyzowaniu wyprzedzac nie wolno, ale skrecac moze w do
    domu, czy w pole.

  • 123. Data: 2013-11-10 15:53:19
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-11-09 13:29, Budzik pisze:
    > Pomijam juz fakt, ze kierowca radiowozu powinien przeiwdywac.
    > Powinien przewidziec, ze na pasie wyznaczonym do lewoskretu mało kto sporzy
    > w lusterko przed skreceniem wiec jest duze prawdopodobienstwo kolizji i
    > należy*zachowac szczegolna ostroznosc*.
    > Czy kierowca radiowozu*zachował SO* czy moze jednak wyglada ze jechał na
    > pałe?

    IMO miał nawet szanse uniknac kolizji zjezdzajac w pole, ale jak sobie
    zakodował w głowce ze ma pierwszenstwo zawsze i wszedzie bo właczył
    koguta to nie brał tego pod uwage ...

    --
    @foe_pl

  • 124. Data: 2013-11-10 15:58:48
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-11-10 15:49, J.F. pisze:
> [...]
    > jednego.
    > Tych spraw moze byc te mniej jesli prokurator uzna ze nie ma sprawy.

    a byli ranni? bo jesli nie, to prokurator nie ma tu nic do roboty.

    --
    @foe_pl

  • 125. Data: 2013-11-10 15:58:52
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-11-10 12:43, Użytkownik J.F. napisał:

    > Raczej nie

    Sporo piszesz "raczej" oznacza że nie wiesz a skoro nie wiesz
    na pewno to wypadało by przyjąć wersję dogodniejszą dla podejrzanego.

    > W ciezarowce chyba okna zamkniete.
    > A gosc mial tez obowiazek zachowac szczegolna ostroznosc, a niektorzy
    > nawet twierdza ze upewnic sie czy nie zajedzie drogi.

    Owszem miał, ale zachowanie szczególnej ostrożności nie oznacza
    obowiązku spodziewania się i sprawdzania czy jakiś samobójca nie
    jedzie nie swoim pasem ruchu.

    Pozdrawiam

  • 126. Data: 2013-11-10 16:08:33
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 10 listopada 2013 15:35:46 UTC+1 użytkownik the_foe napisał:

    > znów wiezli bigmacki? ;)
    >

    > --
    >
    > @foe_pl

    Zdarzenie sprzed kilku dni. Z 10 metrów przed skrzyżowaniem zatrzymuje się nie
    umundurowany samochód z umundurowanymi w środku. Skrzyżowanie dwa pasy prosto jeden w
    lewo. Światła oddzielne. Do samochodu wsiada ktoś, słyszałem cześć , cześć a nie
    panie kapitanie załoga nie umundurowanego radiowozu na rozkaz. Następnie nie
    umundurowany radiowóz włącza na chwilę niebieskie światła o popiskuje za
    przeproszeniem kogutami. Przepycha się prawie pod kątem prostym żeby ustawić się do
    jazdy w lewo. Taki chuj jak komin Batorego kierowca miał zezwolenie albo rozkaz
    dyżurnego na zrobienie się uprzywilejowanym. Tam pewno też tak było. Robienie z
    radiowozu uprzywilejowanego ma sens jedynie w kilku przypadkach. Podstawowy to
    pościg. Czy jak jest wypadek to jest cel uprzywilejowywania radiowozu. W zasadzie nie
    ma. Tam karetka ma jak najszybciej podjechać. Przy pożarze ważniejsi są strażacy i
    karetka.

  • 127. Data: 2013-11-10 16:13:16
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 10 listopada 2013 15:53:19 UTC+1 użytkownik the_foe napisał:

    > IMO miał nawet szanse uniknac kolizji zjezdzajac w pole, ale jak sobie
    >
    > zakodował w głowce ze ma pierwszenstwo zawsze i wszedzie bo właczył

> [...]

    Odpierdol się od koguta :-). Tam kolejny raz wyszło że uprzywilejowanie niekoniecznie
    = teleportacja lub brak masy.

  • 128. Data: 2013-11-10 16:13:31
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 10 Nov 2013 15:58:48 +0100, the_foe napisał(a):

    > a byli ranni? bo jesli nie, to prokurator nie ma tu nic do roboty.

    Zdarzenie z udzialem policjantow - prokurator sie tym zajmuje z
    definicji.
    Chyba nie chcialbys aby jakis policjant decydowal kto tu winny ? :-)

    J.

  • 129. Data: 2013-11-10 16:14:04
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "masti" <g...@t...hell>

    > ostatnio zajęło mi jakieś 10 sekund. poprzednio też.
    > Kiedy ostatnio dzwoniłeś na 112?

    W wakacje. Na odebranie pierwszego połączenia czekałem minutę albo dwie.
    Przy drugim już nie doczekałem się.

  • 130. Data: 2013-11-10 16:14:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 10 Nov 2013 15:48:44 +0100 osobnik zwany the_foe
    napisał:

> [...]
    > bezpieczne. Moze w prawym było widac wylaniajacy sie samochód-pocisk zza
    > tira, ale kto z nas patrzy w prawe lustrerko skrecajac w lewo?

    bo tak naprawdę to nie wiemy co kto widział

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?