  • 321. Data: 2012-08-19 09:01:02
    Temat: Re: Polactwo
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Wcale nie. Vide dzisiejsze linie lotnicze.
    > Konkurencja mała nie jest... tanich lini lotniczych jest na świecie w
    > bród. W PL nie...

    jak to nie ma? właśnie upadły tanie linie lotnicze :)

    a w sprawie linie lotniczych to może coś poczytaj o tym biznesie zanim
    zaczniesz opowiadać że jakby był prawdziwy wolny rynek to by było linii w
    bród.

    zakładam ze nie marzą ci sie tanie linie lotniczego w standardach z Afryki
    głębi Rosji czy gdzieś z Azji.

  • 322. Data: 2012-08-19 09:04:36
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    quent wrote:

    > Samemu nie. W usa jest masa szkółek prywatnych.

    inho w USA trzeba mieć licencję pilota :)

    ktoś te szkółki kontroluje, to nie leci na żywioł.

    > Klient patrzy na certyfikat usługodawcy - kto go uczył latać itp.
    > Klient samobójca ma to w dupie - jego sprawa.
    > Chcącemu nie dzieje się krzywda.
    > To proste.

    w teorii, jak wszytsko.

  • 323. Data: 2012-08-20 17:09:35
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-08-17 12:55, quent pisze:
    > Dożyliśmy czasów, w których za pracę można iść do więzienia.

    Dożyliśmy także czasów, że można zejść z przejedzenia i zdarza się to
    znacznie częściej.

    --
    pozdrawia Adam
    /jestem błędem statystycznym, ale szczęśliwym/

  • 324. Data: 2012-08-20 17:10:18
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-08-17 13:36, quent pisze:
    > Czy uważasz, że szef linii lotniczych zatrudniłby kucharza (np. Ciebie)
    > jako pilota?

    Jeśli byłby kucharzem...

    --
    pozdrawia Adam
    /uwaga! - często miewam inne zdanie!/

  • 325. Data: 2012-08-20 17:15:02
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-08-17 12:59, quent pisze:
    > Ile ludzi pracuje na czarno?
    > Ile ludzi ma śmieciowe umowy? Minimalna na papierze a ileśtam pod stołem.

    Ale to jest właśnie wolny rynek :)

    --
    pozdrawia Adam
    /zgodnie z dz.u. 1997 nr 133 poz. 883 oświadczam, że można się na mnie

  • 326. Data: 2012-08-20 17:16:07
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-20 17:09, Janko Muzykant pisze:
    > Dożyliśmy także czasów, że można zejść z przejedzenia i zdarza się to
    > znacznie częściej.

    Bez związku - każdy robi co uważa za stosowne.
    Problem tylko w tym, że dziś płacisz za błędy takich lekkomyślnych a w
    ustroju, który proponuję ja, każdy płaci tylko za swoje błędy.

  • 327. Data: 2012-08-20 17:19:04
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-08-17 17:25, quent pisze:
    > Hehe... no zindokrynowanych na czerwono głów w UE nie brakuje :-DDD
    > W tym wątku też przeważają.
    > Można być rzec - szkoda czasu na dyskusje... ;-)
    >
    > Dosyć łatwo zbija się czerwone argumenty.

    Czerwone, czarne, zielone... prosty świat prostych ludzi - ucieczka
    przed rzeczywistością. Też bym tak chciał :)

    --
    pozdrawia Adam
    /podobno każdy ma jakieś sympatie polityczne - ja nie mam/

  • 328. Data: 2012-08-20 17:19:46
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-20 17:15, Janko Muzykant pisze:

    > Ale to jest właśnie wolny rynek :)

    No nie!
    Każdy chciałby mieć normalną umowę aby np. liczyły mu się składki na zus.
    Na WR, nie ma czegoś tak szkaradnego jak ZUS, więc pracodawca nie miałby
    *żadnego* interesu w tym aby wypisywać śmieciowe umowy, więc jak Ci
    zalega z pensją to idziesz do sądu po całość a nie tak jak dziś po te
    marne grosze, które masz na umowie.

    Janko. COs Ty się uparł bronić tego pojebanego systemu, przecież tu na
    każdym kroku czai się absurd!

  • 329. Data: 2012-08-20 17:22:44
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-20 17:19, Janko Muzykant pisze:
    > Czerwone, czarne, zielone... prosty świat prostych ludzi - ucieczka
    > przed rzeczywistością. Też bym tak chciał :)

    To nie jest fizyka kwantowa. To są sprawy w gruncie b. łatwe do
    sklasyfikowania.
    Ekonomia WR jest prosta - kupić jak najtaniej, sprzedać jak najdrożej ;-)
    Czerwoni to Ci, którzy zupełnie niepotrzebnie komplikują tę zasadę.

  • 330. Data: 2012-08-20 17:26:11
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-08-20 17:16, quent pisze:

    > Bez związku - każdy robi co uważa za stosowne.
    > Problem tylko w tym, że dziś płacisz za błędy takich lekkomyślnych a w
    > ustroju, który proponuję ja, każdy płaci tylko za swoje błędy.

    Pieniądze i pieniądze... Toż to takie nudne!
    /napisał to wróciwszy z kilkudniowych gór z towarzystwie studentek awf :P /

    --
    pozdrawia Adam
    /co masz zrobić dziś, zrób jutro - będzie koniec świata to narobisz się