  • 11. Data: 2012-03-24 15:33:43
    Temat: Re: Poczta w Nokii 500
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Waldek Godel <n...@y...org> writes:

    > Ale jesteś pewien, że pytający ustawiał POP/IMAP? I że w ogóle udało mu się
    > go znaleźć?

    Pewien to jestem tylko podatków, ale napisał, że ustawiał.

    MJ

  • 12. Data: 2012-03-24 15:45:20
    Od: "Antoni" <1...@1...com.pl>

    > ale napisał, że ustawiał.
    Przecież gdybym tego nie zrobił,
    to skrzynka by się nie założyła.
    Ile razy mam jeszcze to napisać?

    Antoni

  • 13. Data: 2012-03-24 17:05:47
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 24 Mar 2012 07:43:39 +0100, Antoni napisał(a):

    > Przecież gdybym tego nie zrobił,
    > to skrzynka by się nie założyła.
    > Ile razy mam jeszcze to napisać?

    Przeczytaj to co napisaliśmy jeszcze raz. Tym razem ze zrozumieniem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 14. Data: 2012-03-24 20:03:57
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Antoni" <1...@1...com.pl> napisał
    > i nie można wysyłać, chociaż komórka próbuje
    > cały czas wysyłać i informuje, że nie może.

    A odbiera pocztę? Może więc chodzi o autoryzację SMTP przy wysyłaniu?
    No i przede wszystkim jeżeli chcesz rozwiązać problem, to podajesz jak
    najwięcej danych - tu dokładną treść komunikatu o błędzie.
    --
    M.

  • 15. Data: 2012-03-24 23:42:54
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    Antoni <1...@1...com.pl> wrote:
    > Przecież gdybym tego nie zrobił,
    > to skrzynka by się nie założyła.
    > Ile razy mam jeszcze to napisać?

    Nie daj się prowokować Waldkowi, to troll.

  • 16. Data: 2012-03-25 09:08:26
    Od: "Antoni" <1...@1...com.pl>

    > A odbiera pocztę?
    Pisałem już, że nie odbiera.

    > tu dokładną treść komunikatu o błędzie.
    Komunikuje, że nie może wysłać i tyle.
    Żadnego numeru błędu tam nie ma.

    Pozdrawiam
    Antoni

  • 17. Data: 2012-03-25 17:34:37
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-03-24 23:42, Skrypëk wrote:

    > Nie daj się prowokować Waldkowi, to troll.

    Strzel focha. I koniecznie załóżcie z kolegą klub gamoni.
    Lub...
    Możesz napisać, co jest problemem.

    Które z tych zadań wykonasz z powodzeniem?

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 18. Data: 2012-03-25 17:44:24
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 24 Mar 2012 07:43:39 +0100, Antoni napisał(a):

    > Przecież gdybym tego nie zrobił,
    > to skrzynka by się nie założyła.
    > Ile razy mam jeszcze to napisać?

    Pieprzysz głupoty. Prawdopodobnie nazywasz "założeniem skrzynki" to co
    wcale założeniem nie jest. A jak już założysz sobie skrzynkę (nie:
    "założysz skrzynkę" :) to aby móc z ną wymieniać maile trzeba jeszcze
    skonfigurować paramerty łączności z tą skrzynką twojego programu mailowego,
    czyli oprócz hasła i loginu trzeba mu podać m.i. numery portów i tryb
    obsługi. A wcale nie napisałeś jak to zrobiłeś a nawet czy to zrobiłeś.
    --
    Jacek

  • 19. Data: 2012-03-25 17:52:31
    Od: "Antoni" <1...@1...com.pl>

    > Pieprzysz głupoty.
    Wypraszam sobie, chamie.

> [...]
    > czyli oprócz hasła i loginu trzeba mu podać m.i. numery portów i tryb
    > obsługi. A wcale nie napisałeś jak to zrobiłeś a nawet czy to zrobiłeś.
    Widzę, że wyobrażenie sobie, że to wszystko zrobiłem i zrobiłem dobrze
    wykracza poza możliwości Twojego umysłu. Nawet mnie to nie dziwi.
    Jakoś na komputerze i na starej komórce potrafiłem to zrobić sam i działa.

    EOT

    Antoni

  • 20. Data: 2012-03-25 17:58:46
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 25 Mar 2012 17:52:31 +0200, Antoni napisał(a):

    > Widzę, że wyobrażenie sobie, że to wszystko zrobiłem i zrobiłem dobrze
    > wykracza poza możliwości Twojego umysłu. Nawet mnie to nie dziwi.

    Więc po co w ogóle zawracasz dupę, skoro zrobiłeś dobrze? Jak jest zrobione
    dobrze, to znaczy, że nie ma problemu. A ty przychodzisz i jęczysz, że nie
    działa.
    W dodatku pyskowanie ze strony kogoś, kto prosi o pomoc nie jest ani oznaką
    kultury, ani inteligencji.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "i zrozumiesz iz BT to takie chodzenie pieszo na drugi koniec miasta po