  • 21. Data: 2012-03-25 18:05:26
    Temat: Re: Poczta w Nokii 500
    Od: "Antoni" <1...@1...com.pl>

    > Więc po co w ogóle zawracasz dupę, skoro zrobiłeś dobrze?

    Gdy w szkole przerabiali słowo "stary" to byłeś na wagarach,
    że teraz tego słowa nie rozumiesz?

    Antoni

  • 22. Data: 2012-03-25 18:36:38
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    TGor <t...@g...peel> wrote:

    > Strzel focha. I koniecznie załóżcie z kolegą klub gamoni.
    > Lub...
    > Możesz napisać, co jest problemem.
    >
    > Które z tych zadań wykonasz z powodzeniem?

    A ty?

  • 23. Data: 2012-03-25 18:53:07
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 25 Mar 2012 18:05:26 +0200, Antoni napisał(a):

    > Gdy w szkole przerabiali słowo "stary" to byłeś na wagarach,
    > że teraz tego słowa nie rozumiesz?

    Wydaje mi się, że jesteś wymarzonym klientem docelowym firmy Apple, a to
    powoduje, że dyskusja nie ma dalszego sensu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "O duren kolina, no to teraz mamy przechlapane" - Paweł "robbo" Kamiński

  • 24. Data: 2012-03-25 19:54:06
    Od: TGor <t...@g...peel>

    On 2012-03-25 18:36, Skrypëk wrote:

    > A ty?

    A U MNIE wszyscy zdrowi. Dziękuję.

    --
    Pozdr., TG
    "Ty sam jesteś pomnikiem głupi szczylu."

  • 25. Data: 2012-03-25 21:15:22
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Antoni" <1...@1...com.pl> writes:

    > Widzę, że wyobrażenie sobie, że to wszystko zrobiłem i zrobiłem dobrze

    Kochaaaany mój. Gdybyś zrobił dobrze, to byś tu nie przychodził
    marudzić, że nie działa.

    MJ

  • 26. Data: 2012-03-25 21:31:56
    Od: Skrypëk <škrypëk@pűbliçenëmy.pl>

    TGor <t...@g...peel> wrote:

    > A U MNIE wszyscy zdrowi. Dziękuję.

    I jak ta wątpliwa informacja pomaga w rozwiązaniu problemu?

  • 27. Data: 2012-03-26 15:59:29
    Od: "Maciek" <m...@g...com>

    Użytkownik "Antoni" <1...@1...com.pl> napisał w wiadomości
    > Pisałem już, że nie odbiera.

    Faktycznie, nie zauważyłem: "Bardzo dziękuję.
    Skrzynka się założyła, ale nie odbiera poczty
    i nie można wysyłać, chociaż komórka próbuje
    cały czas wysyłać i informuje, że nie może."

    > Komunikuje, że nie może wysłać i tyle.
    > Żadnego numeru błędu tam nie ma.

    Zalecam oddanie aparatu do serwisu, bo komunikat "Komunikuje, że nie może
    wysłać i tyle." to czysta kpina ze strony producenta.
    Powodzenia :)

    --
    M.

  • 28. Data: 2012-03-29 01:26:14
    Od: Animka <t...@w...pl>

    W dniu 2012-03-26 15:59, Maciek pisze:
    > Skrzynka się założyła, ale nie odbiera poczty
    > i nie można wysyłać, chociaż komórka próbuje
    > cały czas wysyłać i informuje, że nie może."

    Sprawdż/porównaj ustawienia pop3 i smtp te w komputerze. Ustaw tak samo
    w telefonie.

    --
    animka