  • 61. Data: 2012-08-07 23:24:36
    Temat: Re: Poczekam? Nie, nie poczekam...
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-08-2012 23:20, 'Tom N' pisze:
    > Po raz kolejny -- podobno chciałeś dyskutować o tym co widać na filmie z
    > pierwszej wiadomości w tym wątku...
    > Gdzie tam widzisz przyspieszanie tira?

    Nie odpowiedziałeś jasno na moje wątpliwości - tir złamał przepis tak
    czy nie?

    --
    Pozdr.

  • 62. Data: 2012-08-07 23:31:28
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    DoQ w <news:jvs19o$igt$1@mx1.internetia.pl>:

    > Nie odpowiedziałeś jasno na moje wątpliwości

    Odpowiedziałem -- ale mogę powtórzyć po raz ostatni:
    skoro z perspektywy nagrywającego ledwo co widać co się z przodu dzieje, to
    na pewno nie widać nawet tego z punktu siedzenia na "dupie" tira.

    > - tir złamał przepis tak czy nie?

    Nie zauważyłem, żeby przyspieszał.

    --
    Tomasz Nycz

  • 63. Data: 2012-08-07 23:36:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello 'Tom,

    Tuesday, August 7, 2012, 11:31:28 PM, you wrote:

    [...]

    > Nie zauważyłem, żeby przyspieszał.

    Czy to jest jedyny przepis, który go obowiązywał?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 64. Data: 2012-08-07 23:39:01
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin Jacek Politowski

    > Po argumencie z "brakiem zakazu" i "TIR _powinien_" mogę jednak powrócić
    > do pytania o przepis wyłączający zasadę ograniczonego zaufania. ;->

    Ona dotyczy sytuacji w których widać, że ktoś nie stosuje się do
    przepisów lub można to łatwo przewidzieć.

    --
    ignorance is bliss

  • 65. Data: 2012-08-07 23:41:19
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin DoQ

    > No jasne. Podobnie jak przyśpieszanie w trakcie wyprzedzania.
    > Wyprzedzany nie musi się stosować, grunt że wyprzedzający to pirat co
    > się nie zmieścił i poszedł na czołówkę.

    Idąc tokiem rozumowania PMS-owych trolli wyprzedzający powinien
    przewidzieć, czy wyprzedzany będzie przyspieszał, czy nie.

    --
    ignorance is bliss

  • 66. Data: 2012-08-07 23:45:32
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w <news:1256055600.20120807233601@pik-net.pl.invalid>:

    > Czy to jest jedyny przepis, który go obowiązywał?

    Jeszcze ten o powszechnym obowiązku podatkowym, ale z filmu nie widać, czy
    podlega...

    --
    Tomasz Nycz

  • 67. Data: 2012-08-07 23:46:19
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello 'Tom,

    Tuesday, August 7, 2012, 11:45:32 PM, you wrote:

    > Jeszcze ten o powszechnym obowiązku podatkowym, ale z filmu nie widać, czy
    > podlega...

    Dlaczego usilnie robisz z siebie durnia?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 68. Data: 2012-08-07 23:47:02
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    t? w <news:jvs1tl$uo0$181@usenet.news.interia.pl>:

    > begin Jacek Politowski

    > Ona dotyczy sytuacji w których widać, że ktoś nie stosuje się do
    > przepisów lub można to łatwo przewidzieć.

    A miszcz wyprzedzania siedząc tiru na dupie nie widział nic, nawet tego, że
    przed tirem nie ma miejsca.

    --
    Tomasz Nycz

  • 69. Data: 2012-08-07 23:49:39
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    RoMan Mandziejewicz w <news:719087345.20120807234619@pik-net.pl.invalid>:

    > Dlaczego usilnie robisz z siebie durnia?

    RoMan, a może by tak do Ciebie "komitet zniczowy" sie udał? Bo nie wydaje mi
    się, że przeczytałeś wątek, ale nagle zacząłeś wycieczki ad personam.

    EOT

    --
    Tomasz Nycz

  • 70. Data: 2012-08-07 23:52:20
    Od: t? <tĐž_usenet@interia.pl>

    begin 'Tom N'

    > A miszcz wyprzedzania siedząc tiru na dupie nie widział nic, nawet tego,
    > że przed tirem nie ma miejsca.

    Bredzisz.

    Art. 4. Uczestnik ruchu i inna osoba znajdująca się na drodze mają prawo
    liczyć, że inni uczestnicy tego ruchu przestrzegają przepisów ruchu
    drogowego, chyba że okoliczności wskazują na możliwość odmiennego ich
    zachowania.

    Żadne okoliczności nie wskazywały na to, że tak nie jest, więc
    wyprzedzający miał prawo liczyć, że kierowca tira pozostawił określony
    przepisami odstęp.

    --
    ignorance is bliss