  • 1. Data: 2012-08-07 09:43:59
    Temat: dwupasmówką pod prąd - samobójstwo?
    Od: ad <a...@w...pl>

    prawda to?
    bo tylko wp i fakt przytaczają
    http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,14824903,wiadomos
    c.html?ticaid=1ef19

  • 2. Data: 2012-08-07 10:48:22
    Temat: Re: dwupasmówką pod prąd - samobójstwo?
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > prawda to?

    Kilka miesięcy temu sam byłem świadkiem, jak facio wyjechał
    ze stacji benzynowej na "10" pod prąd. Stacja koło Kobylanki
    (Motaniec, między Stargardem a Szczecinem). Jak go mijałem
    to właśnie radośnie ruszał pod prąd. Tylko tam jest na
    szczęście płasko i chyba szybko się zorientował że coś jest
    nie halo :-). Jak wracałem to nie widziałem żadnych śladów
    wypadku.

  • 3. Data: 2012-08-07 18:25:10
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2012-08-07 09:43, ad pisze:
    > prawda to?
    > bo tylko wp i fakt przytaczają
    > http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,14824903,wiadomos
    c.html?ticaid=1ef19

    podczas jazdy odwrócili się do matki, która siedziała z tyłu,
    i stracili punkt odniesienia ;-)

  • 4. Data: 2012-08-07 18:50:23
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 07-08-2012 09:43, ad pisze:
    > prawda to?
    > bo tylko wp i fakt przytaczają
    > http://media.wp.pl/kat,1022943,wid,14824903,wiadomos
    c.html?ticaid=1ef19

    "Zupełnie niewinnymi ofiarami byli mężczyźni z drugiego BMW. Robert
    Grębowiec ( 30 l.) kierował autem. Razem z nim był kolega Łukasz Szpyt (
    25 l.). W okolicy miejsca wypadku pracowali przy budowie autostrady A4 i
    wracali z nocnej zmiany. 30-latek zostawił żonę oraz dwójkę małych
    dzieci (7 i 2 l.). - Był wspaniałym, odważnym człowiekiem. Nasza rodzina
    została okaleczona na zawsze - mówi smutno pani Maria, matka mężczyzny"

    Szkoda że sprawcy nie zdychali świadomie przez parę godzin...

    --
    Pozdr.