  • 1. Data: 2012-08-06 21:32:07
    Temat: nie jedz do Swinoujscia
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    zaobserwowane wczoraj: jechalo sie nawet dobrze, ale wracajacych czekaly
    dwa korki. Ten pierwszy to naprawde dlugi :-)

    Przez Niemcy trzeba ...

    J.

  • 2. Data: 2012-08-07 09:41:32
    Temat: Re: nie jedz do Swinoujscia
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > zaobserwowane wczoraj: jechalo sie nawet dobrze, ale
    > wracajacych czekaly
    > dwa korki.

    Gdyby tak rozumowac to do Warszawy w ogóle nie nalezaloby
    jezdzic ;-). Tam ciagle korki...

    > Przez Niemcy trzeba ...

    Ameryki nie odkryles ;-). Ale dotyczy to tylko lewobrzeznej
    czesci, a niestety wiekszosc podrózników jedzie jednak do
    Miedzyzdrojów tudziez bardziej na wschód...

  • 3. Data: 2012-08-07 10:43:21
    Od: Salata <s...@-...pl>

    On 2012-08-06 21:32, J.F. wrote:

    > zaobserwowane wczoraj: jechalo sie nawet dobrze, ale wracajacych czekaly
    > dwa korki. Ten pierwszy to naprawde dlugi :-)
    >
    > Przez Niemcy trzeba ...
    >
    > J.

    Dobna porada od lokalnego mieszkanca. Po zjezdzie z S3 na autostrade A6
    zjechac na Szczecin Podjuchy (wezel Morwowa) i kierowac sie na Szczecin
    Dabie i tamtedy wyjechac z miasta i wjechac spowrotem na S3. Przy
    opuszczaniu S3 za wezlem Miekowo zjechac na Stepnice i kierowac sie na
    Wolin. W wolinie wjechac na krajowa 3 i jechac na Miedzyzdroje lub
    Swinoujscie. Jezeli ktos jedzie bardziej na wschod to kierowac sie na
    Ujscie i ta droga dojedzie sie do Miedzywodzia, Pobierowa i Kamienia
    Pomorskiego.
    Google nie ogarnia tej trasy.

    Ostatnio jak jechalem z Miedzyzdrojow w sobote to w kilku miejscach na
    trojce, ale w przeciwna strone byl korek pare km. Najgorzej bylo przy
    Szczecinie ze wzgledu na remont 3km odcinka (korek 7km). Najlepiej
    unikac wyjazdu nad morze w sobote. Najlepiej jechac od niedzieli
    popoludnia do czwartku wlacznie lub jechac noca. Szczegolnie ostatnie 100km.

    Pozdrawiam
    Salata

  • 4. Data: 2012-08-07 17:36:01
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 07 Aug 2012 10:43:21 +0200, w <jvqkfc$ph0$1@inews.gazeta.pl>, Salata
    <s...@-...pl> napisał(-a):

> [...]
    > Swinoujscie. Jezeli ktos jedzie bardziej na wschod to kierowac sie na
    > Ujscie i ta droga dojedzie sie do Miedzywodzia, Pobierowa i Kamienia

    Gdzie jest to Ujście? To W wielkopolskim?

    Wyboru nie mam :).

  • 5. Data: 2012-08-07 17:36:20
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 6 Aug 2012 21:32:07 +0200, w <1...@4...net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > zaobserwowane wczoraj: jechalo sie nawet dobrze, ale wracajacych czekaly
    > dwa korki. Ten pierwszy to naprawde dlugi :-)
    > Przez Niemcy trzeba ...

    No co ty, przecież masz Naviexperta :P.

  • 6. Data: 2012-08-07 17:50:41
    Od: Salata <s...@-...pl>

    On 2012-08-07 17:36, r...@k...pl wrote:
    > Tue, 07 Aug 2012 10:43:21 +0200, w <jvqkfc$ph0$1@inews.gazeta.pl>, Salata
    >
    > Gdzie jest to Ujście? To W wielkopolskim?

    Ups, sorry mial byc *Unin* nie Ujscie. Polewam glowe olejem ;) .

    Dzieki za zwrocenie uwagi.

    Pozdr
    Salata

  • 7. Data: 2012-08-07 22:58:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Tue, 07 Aug 2012 17:36:20 +0200, r...@k...pl napisał(a):

    > No co ty, przecież masz Naviexperta :P.

    A nie, nie mam. Tzn cos tam niby mam, ale nieoplacony.

    A ktos wracal w niedziele z NE i bylo lepiej ?

    J.

  • 8. Data: 2012-08-08 18:29:37
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 7 Aug 2012 22:58:32 +0200, w <1...@4...net>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > A nie, nie mam. Tzn cos tam niby mam, ale nieoplacony.
    >
    > A ktos wracal w niedziele z NE i bylo lepiej ?

    Ja będę jechał w rush hour, czyli najbliższą sobotę w południe :).

  • 9. Data: 2012-08-10 18:01:25
    Od: "Toshiko" <t...@o...pl>

    Uzytkownik "Salata" <s...@-...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    > Swinoujscie. Jezeli ktos jedzie bardziej na wschod to kierowac sie na
    > Ujscie i ta droga dojedzie sie do Miedzywodzia, Pobierowa i Kamienia

    Ty chyba nie lubisz kolegi :P
    Dwie ostatnie soboty korek ciagnal sie 5 km za wezel Morwowa, a na wylocie z
    Dabia na S3 ledwie 3 km stania (wjezdzasz z podporzadkowanej). Nie polecam
    tego bypassa. A dalej... remontuja most w Dziwnowie i jest wahadlo. Korek
    srednio 1.5 km jadac od strony Miedzyzdrojów czyli i Wolina ;)

    Pzdr.

  • 10. Data: 2012-08-27 19:10:12

    Fri, 10 Aug 2012 18:01:25 +0200, w
    <5025305c$0$1303$65785112@news.neostrada.pl>, "Toshiko" <t...@o...pl>
    napisał(-a):

> [...]
    > tego bypassa. A dalej... remontuja most w Dziwnowie i jest wahadlo. Korek
    > srednio 1.5 km jadac od strony Miedzyzdrojów czyli i Wolina ;)

    Ale 11 w sobotę ok. 14-15 to korek idealnie kończył się na Podjuchy, trochę
    było stania w centrum Szczecina, ale wyjazd na S3 (IMHO Dąbie) raczej
    przejezdny (z 5 min stania). Tak pojechałem.