    From: "kogutek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Pochlaniacz samochodowy wilgoci
    Date: Sun, 02 Jan 2011 22:38:49 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    > Wybierz naprawę/oczyszczenie/poprawienie wentylacji, zmień nieco sposób

    > korzystania z samochodu.

    > Pzdr,

    > Krzysiek Kiełczewski

    Jasne dodatkowy wentylator zamiast szyby w tylnych drzwiach niech sobie zaloży.
    Albo jak wsiada to paputki niech zakląda. Czy Ty normalny jesteś. Ma zmnienic
    nieco sposób uzytkowania. To co ma zrobić? Otwieram drzwi, wsiadam, odpalam,
    jadę, zatrzymuję się, wylązcam silnik, wysiadam, zamykam drzwi. Szyby mi nie
    paruja. To jest podstawowy sposób użytkowania samochodu. I w zasadzie jedyny.
    Niektórzy osobowymi cegly i pralki wożą. Ale to nie liczacy się margines. Może
    ma nie oddychać do czasu aż się w środku rozgrzeje?