  • 21. Data: 2010-10-27 21:45:41
    Temat: Re: Po drugiej stronie barykady czyli od dzisiaj tepie strzelanie z wydechow...
    Od: KLOSZ <k...@w...pl>

    W dniu 2010-10-27 12:41, Eskimos pisze:

    > Phi, co wy macie z tym niespaniem? Mam warchlaka w domu od ponad 3
    > tygodni i śpię jak zwykle, a młody zazwyczaj kima całą, albo prawie
    > całą noc.
    >
    > A z moturami to samo - za chwilę wychodzę do garażu, więc też nie wiem
    > o co kaman :P
    >
    > A doktorskim graty oczywiście ;)

    Gratulacje dla Doktorskiego, a w kwestii problemu
    dzieckowo-motocyklowego, to u mnie wystapil dopiero jak mlody dorosl do
    wieku przedszkolnego, bo skonczylo sie jezdzenie motocyklem na co dzien
    do pracy. Pewnie za jakis rok zaczne go wozic do przedszkola na
    motocyklu i swiat znow wroci do normy...

    Doktorskiemu raz jeszcze zycze powodzenia na nowej drodze zycia, bo nic
    juz nie bedzie takie samo :)

    Zdrowko
    KLOSZ

    --
    FJR 1300 '01 - dobry rocznik, KLOSZ '75 - tez niezly rocznik....
    "Jestem ZA, dopóki mi się podoba" - by KLOSZ

  • 22. Data: 2010-10-28 06:19:20
    Od: "Radarro" <r...@N...gazeta.pl>

    doktorski <d...@g...com> napisał(a):

    > Potem z sali wyszla fajna babka w zielonym kiltu i powiedziala: 3450g,
    > 53 cm.
    > Jest zajebiscie :D

    Cześć,
    Również wielkie gratulacje!!! :)
    Ja jestem po Twojej stronie barykady od 4 miesięcy i niestety przebieg VFRki w
    tym sezonie spadł dramatycznie :(((

    Radarro
    V4 SGL

  • 23. Data: 2010-10-28 11:06:15
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2010-10-28 08:19:20 +0200, "Radarro" <r...@N...gazeta.pl> said:

    > Ja jestem po Twojej stronie barykady od 4 miesięcy i niestety przebieg VFRki w
    > tym sezonie spadł dramatycznie :(((

    Znaczy licznik jej się zaczął sam cofać? Oponom też bieżnik rośnie? ;-)

    de Fresz

  • 24. Data: 2010-10-28 17:13:57
    Od: "Radosław Konopiński" <r...@N...gazeta.pl>

    de Fresz <d...@N...pl> napisał(a):

    > Znaczy licznik jej się zaczął sam cofać? Oponom też bieżnik rośnie? ;-)

    Wiesz, to taki skrót myślowy... z niewyspania :)

    R.