  • 1. Data: 2010-10-26 17:16:35
    Temat: Po drugiej stronie barykady czyli od dzisiaj tepie strzelanie z wydechow...
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    Zarty zartami ale...

    O 11:40 uslyszalem jak ktos przeciagnal wscieklego dwusuwa daleko w
    czerwone, zupelnie jakby nie zadzialalo odciecie zaplonu. Po plecach
    przeszedl mi dreszcz.... Nigdy nie zapomne tego dzwieku....

    Potem z sali wyszla fajna babka w zielonym kiltu i powiedziala: 3450g,
    53 cm.

    Jest zajebiscie :D

    pzdr, dr
    14/525

  • 2. Data: 2010-10-26 17:18:26
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    doktorski pisze:
> [...]
    > przeszedl mi dreszcz.... Nigdy nie zapomne tego dzwieku....
    >
    > Potem z sali wyszla fajna babka w zielonym kiltu i powiedziala: 3450g,

    no, to jeszcze raz GRATZ!
    żona wie?
    ;)

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5

  • 3. Data: 2010-10-26 17:20:22
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 299 roku bieżącego, doktorski zeznał(a) jak następuje:

    > Potem z sali wyszla fajna babka w zielonym kiltu i powiedziala: 3450g,
    > 53 cm.

    no to kocówkę tego i przyszły sezon masz z głowy :-)

    gratulacje.

    P.S. Jeszcze drzewo i dom.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 4. Data: 2010-10-26 17:29:23
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 26 Oct 2010 10:16:35 -0700 osobnik zwany doktorski
    wystukał:

    > Potem z sali wyszla fajna babka w zielonym kiltu i powiedziala: 3450g,
    > 53 cm.

    gratulki, to teraz się wyśpij :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 5. Data: 2010-10-26 17:45:43
    Od: woohoo <2...@D...pl>

    W dniu 2010-10-26 19:20, PawelK vel Pablo pisze:
    > P.S. Jeszcze drzewo i dom.

    Jak wyjebie w drzewo, to domu raczej nie posadzi, więc ja bym życzył (i
    życzę) po prostu wszelkiej pomyślności. ;)

    --
    wo_Ohoo!

    "Tfu! Na piasku siedziałaś?!"

  • 6. Data: 2010-10-26 17:48:08
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-10-26 19:16, doktorski pisze:

    > Potem z sali wyszla fajna babka w zielonym kiltu i powiedziala: 3450g,
    > 53 cm.
    Gratulacje:-)
    Nie żebym się czepiał, ale o pci zapomniałeś,no chyba że to ikra jak u
    Qulfona :-P
    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 7. Data: 2010-10-26 18:04:47
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2010-10-26 19:29, masti pisze:
    > Dnia pięknego Tue, 26 Oct 2010 10:16:35 -0700 osobnik zwany doktorski
    > wystukał:

    > gratulki, to teraz się wyśpij :)

    Dopóki żona z dzieckiem do domu nie wrócą ;)
    Gratulacje.
    PS. Ja mam dwoje :D

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 8. Data: 2010-10-26 18:05:46
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2010-10-26 19:48, Monster pisze:

    > Gratulacje:-)
    > Nie żebym się czepiał, ale o pci zapomniałeś,no chyba że to ikra jak u
    > Qulfona :-P

    Tomek, żebyś nie zapeszył - u mnie młode są co miesiąc;)
    Doktorski - gratulacje i jak inni radzą wyśpij się:)
    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 9. Data: 2010-10-26 18:28:19
    Od: Alf/red/ <a...@u...waw.pl>

    W dniu 2010-10-26 19:16, doktorski pisze:
    > 3450g, 53 cm.

    No to żeby wózek - katamaran prowadzał Ci się równie dobrze.

    --
    Alf/red/

  • 10. Data: 2010-10-26 19:13:08
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-10-26 20:05, Qlfon pisze:

    > Tomek, żebyś nie zapeszył - u mnie młode są co miesiąc;)
    Co zapeszać,może się rozpędzi :-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S