  • 1. Data: 2010-10-26 03:27:37
    Temat: small GS
    Od: AlF <s...@g...com>

    http://www.youtube.com/watch?v=yQSq6IHr2Gk&feature=p
    layer_embedded

  • 2. Data: 2010-10-26 05:46:08
    Temat: Re: small GS
    Od: "Grzybol" <g...@w...pl>

    Uzytkownik "AlF" <s...@g...com> napisal w wiadomosci
    news:4CC64AA9.6060503@ggmail.com...
    > http://www.youtube.com/watch?v=yQSq6IHr2Gk&feature=p
    layer_embedded

    Jako rozpierdalacz motocykli to jest niezly. Wyjepierdala sie jednak czesto.
    Wiec szpanu nie zadal - pewnie na trasie po którejs wypierdulce zajebie go
    nadjezdzajaca ciezarówka. Ogólnie idiotyzm niszczyc drogi sprzet - nie ma to
    nic wspólnego z motocyklizmem. Jako stawiacz na kolo, to pewnie i trajke by
    postawil. Do cyrku tak. Ale po podszkoleniu sie - zbyt czeste wyjebki. Na
    trase - szybka i bolesna smierc.

    --
    Grzybol

  • 3. Data: 2010-10-26 07:33:29
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AlF"
    http://www.youtube.com/watch?v=yQSq6IHr2Gk&feature=p
    layer_embedded

    Fajnie - Raptowny w Nowodworze w czasie kiedy my odpoczywamy robi takie
    triki palac fajke :) . I tez morduje takie moto :)

    Tytus z fabryki

  • 4. Data: 2010-10-26 08:19:11
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 26.10.2010 AlF <s...@g...com> napisał/a:
    > http://www.youtube.com/watch?v=yQSq6IHr2Gk&feature=p
    layer_embedded

    Dobre dobre, zawsze większe wrażenie na mnie robi szybka jazda
    kontrolowanym poślizgiem niż wolne cyrkle itp.

    No i ten patent na dojechanie w korku do świateł z kuframi ;-)

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 5. Data: 2010-10-26 10:01:17
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Tue, 26 Oct 2010 08:19:11 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za kakmar
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Dobre dobre, zawsze większe wrażenie na mnie robi szybka jazda
    > kontrolowanym poślizgiem niż wolne cyrkle itp.

    No wlasnie. Zastanawiam sie na ile to trudne w porownaniu np do wolnej
    jazdy na jednym kole. Ktos sie moze wypowiedziec?

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 6. Data: 2010-10-26 14:15:47
    Od: Texen <f...@...dk>

    On 26 Paź, 10:19, kakmar <k...@g...com> wrote:

    > No i ten patent na dojechanie w korku do świateł z kuframi ;-)

    :D

    ale by mu sie towar wysypal z topcase'a...

    --
    texen
    zr7 temp.

  • 7. Data: 2010-10-26 22:17:39
    Od: "ErgoSum" <n...@n...pl>

    Użytkownik "kakmar" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    layer_embedded

    > No i ten patent na dojechanie w korku do świateł z kuframi ;-)

    Tia, a co to sa swiatla z kuframi ?

    Erg

  • 8. Data: 2010-10-27 12:10:06
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Grzybol" <g...@w...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > to pewnie i trajke by postawil. Do cyrku tak. Ale po podszkoleniu sie -
    > zbyt czeste wyjebki. Na trase - szybka i bolesna smierc.

    Wywalił się tylko raz na filmie. Ale i tak szkoda...

  • 9. Data: 2010-10-27 12:42:14
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Wed, 27 Oct 2010 14:10:06 +0200, Marcin N
    <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> wrote:

    [...]

    >>> http://www.youtube.com/watch?v=yQSq6IHr2Gk&feature=p
    layer_embedded

    > Wywalił się tylko raz na filmie. Ale i tak szkoda...

    Jaka szkoda? Przecież to reklama osprzętu Twisted Throttle, "bolt-on
    touring accessories that fit your motorcycle", i facet je chwali że są
    pancerne i ładnie ochroniły motocykl przy wywaleniu.

    Równie dobrze można by narzekać że czemu te dzieci w reklamie proszku
    ubrania tak zafajdały, bo "jak można taką fajną koszulkę błotem uwalić?
    Ja bym takiemu dziecku ubrania nie dawał!"

    Pfff. :-)

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik
    NTV 650

  • 10. Data: 2010-11-12 09:55:48
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek Karlik" <l...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > są
    > pancerne i ładnie ochroniły motocykl przy wywaleniu.

    Zwłaszcza ta wiecznie otwierająca się klapa kufra centralnego jest
    świetną reklamą.
    No, ale jak to BMW ma łańcuch, F800 GS oznacza, że ma 650ccm
    pojemności to może i
    "pancerny" znaczy "często otwarty"?

    --
    Jasio