  • Data: 2010-11-20 12:42:08
    Temat: Płyta pod O/C
    Od: OMSON <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakie płyty główne wybrać pod O/C procesorów C2D E6550 do tego RAM
    G.Skill PC-8000. Kupiłem 2 takie procesory z myślą o podkręcaniu - jak
    się okazuje moje płyty główne słabo się do tego nadają (Gigabyte
    GA-EG41MF-US2H i ASRock 4Core1333-FullHD). Czytałem, że płyty na chipie
    Intel P35 dobrze się krecą... Przy okazji nie są zbuyt drogie, jako że
    to nie najnowszy chipset. Czy np ASUS P5K to dobry wybór (na Allegro są
    po ok 200 zł)? Co innego ewentualnie (determinująca jest cena).

    Pzdr, OMSON