  • Data: 2010-11-20 13:27:41
    Temat: Re: Płyta pod O/C
    Od: konieczko <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-11-20 13:42, OMSON pisze:
    > Jakie płyty główne wybrać pod O/C procesorów C2D E6550 do tego RAM
    > G.Skill PC-8000. Kupiłem 2 takie procesory z myślą o podkręcaniu - jak
    > się okazuje moje płyty główne słabo się do tego nadają (Gigabyte
    > GA-EG41MF-US2H i ASRock 4Core1333-FullHD). Czytałem, że płyty na chipie
    > Intel P35 dobrze się krecą... Przy okazji nie są zbuyt drogie, jako że
    > to nie najnowszy chipset. Czy np ASUS P5K to dobry wybór (na Allegro są
    > po ok 200 zł)? Co innego ewentualnie (determinująca jest cena).
    >
    > Pzdr, OMSON

    Nie wiem kto ci nagadal ze 4Core1333-FullHD nie nadaje sie do
    podkrecania. Mam ta plyte i procka D820 krece go na Geilach PC6400
    do 3.6GHz wczesniej mialem patrioty i dalo sie podkrecic do 3.8Ghz
    stabilnie powyzej zaczynaly sie schody. Moim zdaniem z taniochy ta plyta
    jest ok do OC pod warunkiem dobrych pamieci.