  • 1. Data: 2009-06-24 12:42:23
    Temat: Plus nie chce wypuscic numeru (?)
    Od: Adam k <b...@m...pl>

    Witam,
    Jestem w trakcie przenoszenia numeru z Plusa do Play. W dniu wczorajszym
    Plus wylaczyl mi karte i z dniem dzisiejszym numer powinien byc aktywny
    w Play. Gdy 2 miesiace temu przenosilem inny numer wszystko odbylo sie
    bez problemow - wieczorem Plus wylaczyl numer a rano numer dzialal w
    Play. Tym razem jednak, jest juz godzina 14:30, a numer caly czas nie
    jest aktywny. Bylem w salonie Play, pani gdzies tam dzwonila i
    stwierdzila, ze 'nie otrzymali jeszcze od Plusa zgody na wypuszczenie
    numeru' (moglem przekrecic, ale sens ten sam) i trzeba czekac. Ile
    trzeba bedzie czekac, tego nie wiedziala.
    Jestem troche zaniepokojony ta sytuacja bo zostalem bez telefonu i nie
    wiadomo kiedy zacznie on banglac. Spotkal sie juz ktos z was z czyms
    takim? Wydaje mi sie, ze gdy numer przestal byc aktywny w Plusie to
    zarazem 'wypuscili go' a teraz problem jest po stronie Playa, ale oni
    nie chca sie do tego przyznac.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2009-06-24 13:10:17
    Temat: Re: Plus nie chce wypuscic numeru (?)
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl>

> [...]
    > takim? Wydaje mi sie, ze gdy numer przestal byc aktywny w Plusie to
    > zarazem 'wypuscili go' a teraz problem jest po stronie Playa, ale oni nie

    Nie znam dokładnie technicznych możliwości migracji numerów ale w moim
    przypadku z Heyah do Play trwało to 24 godziny w sensie o 0:00 wyłaczyli w
    heyah a o 0:00 następnego dnia włączyli w play i ten pierwszy dzień był taki
    upierdliwy bo nie wszystko działało jak należy ale teraz już wswzystko
    bardzo OK ;)

    Lewis
    red GSF 400 "pszedany"
    Audi A6 C4 2.8 V6 142kW
    dB Race 145.5dB ;)

  • 3. Data: 2009-06-24 16:38:18
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

> [...]
    > otrzymali jeszcze od Plusa zgody na wypuszczenie numeru' (moglem
    > przekrecic, ale sens ten sam) i trzeba czekac. Ile trzeba bedzie czekac,

    przenosilem z ery do plusa i przez tydzien nie mozna sie bylo
    do mnie dodzwonic (wychodzace dzialaly) podejrzewam
    ze dzial techniczny plusa od przenoszenia numerow dziala slaaabo...

  • 4. Data: 2009-06-24 19:03:45
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam k" <b...@m...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > takim? Wydaje mi sie, ze gdy numer przestal byc aktywny w Plusie to
    > zarazem 'wypuscili go' a teraz problem jest po stronie Playa, ale oni nie

    Poczytaj to
    http://ludzie.playmobile.pl/partner/11/entry/150818/
    tajemniczy+kod+E13.html

  • 5. Data: 2009-06-24 19:25:26
    Od: Adam k <b...@m...pl>

    tl pisze:
    > Poczytaj to
    > http://ludzie.playmobile.pl/partner/11/entry/150818/
    tajemniczy+kod+E13.html

    Brak mi slow... W taki oto sposob Plus stara sie odwdzieczyc za kampanie
    'informacyjna' Playa? Paranoja - mam nadzieje, ze jakie portale
    telekomunikacyjne to opisza i zrobia antyreklame tym pajacom z Plusa.

    Swoja droga postawa Playa wcale nie jest lepsza - gdyby nie mieli swoich
    klientow w dupie, to by nie odpuscili Plusowi do czas naprawy tej
    awarii. A z tego co pisze rzecznik trwa to juz kilka dni! Jestem ciekaw
    kiedy ile ja bede musial czekac...

  • 6. Data: 2009-06-24 19:27:00
    Od: Adam k <b...@m...pl>

    BTW. Moze jest to powod aby Plus oddal 50 zl, ktore pobral za
    przeniesienie numeru? Zobaczymy jak sie to potoczy, ale z checia napisze
    reklamacje.

  • 7. Data: 2009-06-24 22:31:22
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > heyah a o 0:00 następnego dnia włączyli w play i ten pierwszy dzień był
    > taki upierdliwy bo nie wszystko działało jak należy ale teraz już

    Ja przenosiłem z Orange do Play-a

    Nie powiem dokładnie o której godzinie nastapiło przeniesienie, ale dwa
    telefony były równocześnie włączone.
    O 3 w nocy się przebudziłęm i na telefoniue orange komunikat "karta SIM
    nieaktywna", a na telefonie z karta Play, normalnie zasięg i możliwośc
    dodzwonienia się (wcześniej karta była nieaktywna i taki komunikat się
    wyświetlał).

    Podejrzewam iż zmiana nastąpiła o północy i nawet przerwy nie było w
    działaniu numeru. Żadnych upierdliwości nie stwierdziłem. Nawet jest
    zaleta - w dalszym ciągu można wysłać do mnie SMS-a z bramki Orange, mimo iż
    telefon już od ponad miesiąca działa w Play-u :-)

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski

  • 8. Data: 2009-06-25 07:37:19
    Od: "r." <n...@n...com>

    Adam k pisze:
> [...]
    > bez problemow - wieczorem Plus wylaczyl numer a rano numer dzialal w
    > Play. Tym razem jednak, jest juz godzina 14:30, a numer caly czas nie

    Na około 7 numerów, które przenosiłem z jednym był problem - brak
    rejestracji karty sim w play. Po wizycie w punkcie operatora okazało
    się, że nowa karta sim jest uszkodzona. Dostałem drugą i w około 5 minut
    mi ją aktywowali. Może spróbuj w ten sposób ?

    pozdrawiam
    r.

  • 9. Data: 2009-06-25 14:20:12
    Od: Adam k <b...@m...pl>

    r. pisze:
> [...]
    > się, że nowa karta sim jest uszkodzona. Dostałem drugą i w około 5 minut
    > mi ją aktywowali. Może spróbuj w ten sposób ?

    sprawa jest duzo bardziej skomplikowana - wytlumaczenie masz post wyzej.
    dupy daje plus a play nie moze sobie z nimi poradzic. jestem drugi dzien
    bez dostepu do wlasnego numeru telefonu. to jest skandal i paranoja.

  • 10. Data: 2009-06-26 11:25:37
    Od: Adam k <b...@m...pl>

    Leci trzeci dzien, a moj telefon jak milczal - tak milczy.