  • 1. Data: 2009-06-24 06:23:07
    Temat: internet na wakacjach
    Od: Marx <M...@n...com>

    Hej
    Jak najtanszym kosztem zapewnic sobie internet w komorce na okres dwoch
    tygodni? Do dzwonienia mam POPa, ale czasami wieczorem bede chcial
    sprawdzic poczte, poczytac newsy itp, to sobie moge karte przelozyc.
    Marx

  • 2. Data: 2009-06-24 06:42:02
    Temat: Re: internet na wakacjach
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Marx
    z dnia: 2009-06-24 08:23:
> [...]
    > tygodni? Do dzwonienia mam POPa, ale czasami wieczorem bede chcial
    > sprawdzic poczte, poczytac newsy itp, to sobie moge karte przelozyc.
    Heyah 2gr/100kB (taniej w Polsce nie ma)

    Paweł

  • 3. Data: 2009-06-24 07:13:25
    Od: "Darek" <d...@W...gazeta.pl>

    > Heyah 2gr/100kB (taniej w Polsce nie ma)

    Jesli to niewielkie ilosci danych (kilka, kilkanascie MB), to rzeczywiscie
    Heyah bedzie najtansze, natomiast jesli potrzeby sa wieksze (kilkadziesiat,
    kilkaset MB) to najtanszy bylby Simplus albo 36.6 (chyba, ze miejsce jest w
    zasiegu 3G Playa, to wtedy Play online na karte) .

  • 4. Data: 2009-06-24 07:18:35
    Od: Marx <M...@n...com>

    Paweł Gąska pisze:
    > Witam,
    >
    > W odpowiedzi na maila od Marx
    > z dnia: 2009-06-24 08:23:
    > Heyah 2gr/100kB (taniej w Polsce nie ma)

    za starter 20zl mam ok 100MB - no to mi sie podoba, dzieki za info
    Marx

  • 5. Data: 2009-06-24 07:57:34
    Od: r...@m...com

    > za starter 20zl mam ok 100MB - no to mi sie podoba, dzieki za info
    > Marx

    W Simplusie za 15 zł masz 100 MB (5 zł starter i za 10 doładowanie)

  • 6. Data: 2009-06-24 08:32:15
    Od: Marx <M...@n...com>

    r...@m...com pisze:

    > W Simplusie za 15 zł masz 100 MB (5 zł starter i za 10 doładowanie)
    no to podobie
    a jak z taktowaniem? w heyah jest 100KB
    Marx

  • 7. Data: 2009-06-24 08:53:40
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od r...@m...com
    z dnia: 2009-06-24 09:57:

    > W Simplusie za 15 zł masz 100 MB (5 zł starter i za 10 doładowanie)
    fakt, pakiet 100MB/30dni za 10PLN

    Paweł

  • 8. Data: 2009-06-24 09:46:32
    Od: r...@m...com

    > no to podobie
    > a jak z taktowaniem? w heyah jest 100KB
    > Marx

    Prócz tak taka to chyba wszędzie w prepaidach co 100 KB jest.

  • 9. Data: 2009-06-24 11:50:17
    Od: "Michal L" <m...@o...eu>

    W GaduAir za kazde 10zl doladowania masz 100 Mb...Do tego te 10zl jest do
    wygadania na glos (29gr/min do wiekszosci)....
    Net chodzi na infrastrukturze Plusa. Do tej pory od 2 tygodni nie mialem
    problemu....Szybko i stabilnie....
    Starter kosztuje 20zl i jest na nim 20zl na rozmowy oraz 200Mb na Net....

  • 10. Data: 2009-06-24 11:58:23
    Od: Dominik & Co <D...@i...com>

    Michal L napisał(a):
    > W GaduAir za kazde 10zl doladowania masz 100 Mb...Do tego te 10zl jest do

    Tutaj: http://www.gaduair.pl/promotions
    podają, że 10 MB.

    --
    Dominik (& kąpany)