  • 1. Data: 2009-06-24 16:17:22
    Temat: terminarz - organizer na Symbiana
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Czy mozecie polecic jakis terminarz na Symbiana, ale taki zeby pokazywal
    zadania do zrobienia w postaci listy (wszystkie - rowniez te ktore byly
    zaplanowane a nie zostaly wykonane). Moze byc platny.
    Dzieki , pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2009-06-24 16:19:33
    Temat: Re: terminarz - organizer na Symbiana
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Czy mozecie polecic jakis terminarz na Symbiana, ale taki zeby pokazywal
    > zadania do zrobienia w postaci listy (wszystkie - rowniez te ktore byly
    > zaplanowane a nie zostaly wykonane). Moze byc platny.

    I dobrze by bylo gdyby wspolpracowal z MS Outlook 2003
    Pozdrawiam
    Adam

  • 3. Data: 2009-06-24 18:09:08
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    adam pisze:
> [...]
    > zadania do zrobienia w postaci listy (wszystkie - rowniez te ktore byly
    > zaplanowane a nie zostaly wykonane). Moze byc platny.

    Polecam Handy Calendar - chyba najlepsze co może być.
    Co do Outlooka to nie wiem.

    PS.
    A jeszcze w tandemie z Handy Profilami coś pięknego.

    --
    pzdr, Piotr M

  • 4. Data: 2009-06-24 18:10:07
    Od: "Kenny" <k...@p...onet.pl>

    > I dobrze by bylo gdyby wspolpracowal z MS Outlook 2003

    Zerknij na:
    http://my-symbian.com/main/index.php
    http://www.symbianos.pl/

    Może tam znajdziesz taki program

    Kenny

  • 5. Data: 2009-06-24 19:45:18
    Od: "Jan" <p...@k...pl>

    Potwierdzam. Handy Calendar chyba jest najlepszy. Przechodziłem przez rozne
    , ale na tym pozostałem.
    A tych Handy Profili nie znam :( Warto?

    Jan

  • 6. Data: 2009-06-24 20:32:02
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Jan pisze:

    > A tych Handy Profili nie znam :( Warto?

    A sprawdź sobie :) Jest bodaj że wersja czasowa w pełni działająca. A
    jak nie to.. ipmart ;)

    Ogólnie to kapitalne zarządzanie profilami.
    Np.
    Za każdym razem jak wpiszesz sobie w terminarzu jakieś spotkanie,
    zebranie, zdarzenie, etc, to w ten czas automatycznie zmieni Ci
    odpowiedni profil, zebranie sie kończy i znów profil poprzedni, w pełni
    automatyka o nic nie musisz się martwić.
    I wiele tego typu elementów na wygodne życie :)

    --
    pzdr, Piotr M

  • 7. Data: 2009-06-25 19:12:47
    Od: "Jan" <p...@k...pl>

    Ten Handy Profile to chyba tak jak Best Profiles. Bo to mam i faktycznie
    zmienia profile , w zaleznosci od tego co ma sie wpisane. Bardzo sie
    sprawdza. Dodatkowo - pewnie w Handy tez to jest- zmienia profile , w
    zaleznosci od miejsca pobytu, na bazie BTS-ów. Jestes w domu masz inny
    profil, jestes w knajpie z dala od domu tez inny profil, albo wylaczony
    telefon.:)

  • 8. Data: 2009-06-25 19:53:23
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    Jan pisze:

> [...]
    > zaleznosci od miejsca pobytu, na bazie BTS-ów. Jestes w domu masz inny
    > profil, jestes w knajpie z dala od domu tez inny profil, albo wylaczony

    Dokładnie, tylko że w średnich i dużych miastach to trzeba już liczyć na
    większe o obszary, bo jak BTSy są gęsto to przecież przełączają same a
    można stać w miejscu. Co do knajp to nie pomyślałem, a idealna sprawa w
    sytuacjach zawodowych, np kiedy pracuje się w terenie, np w charakterze
    Przedstawiciela Handlowego, wracasz z pracy i nie trzeba wyłączać komórki.

    --
    pzdr, Piotr M

  • 9. Data: 2009-06-26 19:05:31
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Polecam Handy Calendar - chyba najlepsze co może być.
    > Co do Outlooka to nie wiem.

    Zainstalowalem Handy Calendar. W jaki sposob zmusic program do wyswietlania
    zadan na glownym ekranie telefonu??
    pozdro
    Adam

  • 10. Data: 2009-06-26 20:00:20
    Od: Piotr M <x...@x...xx>

    adam pisze:

    > Zainstalowalem Handy Calendar. W jaki sposob zmusic program do wyswietlania
    > zadan na glownym ekranie telefonu??

    Handy nie wpływa bezpośrednio na "Tryb gotowości", w sensie
    że nie zobaczysz go na ekranie. To co masz wpisane w Handy
    przekłada się na Symbianowski terminarz a ten możesz mieć w
    plug-inach trybu gotowości.
    Niestety..

    --
    pzdr, Piotr M