  • 1. Data: 2009-06-23 19:49:18
    Temat: Jak deaktywować profil Tanio do Wszystkichw Twoim Profilu Simplusa?
    Od: X <m...@g...pl>

    Mam od 7.czerwca profil Tanio do Wszystkich w Simplusie. Od kilku dni
    jest profil Wynurzenia na który chciałbym przejść przed dokonaniem
    zasilenia konta.Niestety nie mogę deaktywować profilu Taniej do
    Wszystkich-pokazuje mi się informacja na ekranie : "Nie można anulować
    promocji"...
    Co trzeba spełnić żeby deaktywować profil Taniej do Wszystkich i
    aktywować Profil Wynurzenia? :) Trzeba mieć aktywny profil jakiś dłuzszy
    czas żeby się go pozbyć?
    P.S. Fajna nazwa tego ostatniego profilu:)

  • 2. Data: 2009-06-23 21:34:24
    Od: "szastox" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "X" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > go pozbyć?
    > P.S. Fajna nazwa tego ostatniego profilu:)

    Musisz deaktywować swój profil (w twoim przypadku Tanio do wszystkich - kod
    *136*00*50#), a potem aktywować Wynurzenie.

    Te 600 minut wygląda fajnie, ale przed aktywacją Wynurzenia radzę sprawdzić ile
    kosztuje minuta rozmowy, bo dziwnym trafem nie ma o tym informacji na stronie
    promocji...

    --
    szastox

  • 3. Data: 2009-06-23 21:51:36
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-06-23 23:34, szastox napisał/a:

> [...]
    >
    > Te 600 minut wygląda fajnie, ale przed aktywacją Wynurzenia radzę
    > sprawdzić ile kosztuje minuta rozmowy, bo dziwnym trafem nie ma o tym

    Obowiązuje cennik taryfy "Twój profil"
    http://www.simplus.pl/v.do?idx=1037780
    a "Wynurzenia" to jest jej profil.
    Trochę to pokręcone ale Simplus tak już ma ;-)

    --
    Cz.

  • 4. Data: 2009-06-25 15:00:50
    Od: Marek Gorecki <m...@g...com>

    zakręcone i to bardzo, mam dwie karty sim, jedna w simplusie a drugą w
    orange.. przechodzenie, aktywowanie w simpusie jest dla mnie strasznie
    meczące a promocje zawiłe, w orange mam taryfę go i jest klarownie.
    Minuty za doładowania i stawki stałe. Simlplus też mógłby troche
    uprościć to wszystko