  • 11. Data: 2009-06-26 18:03:13
    Temat: Re: Plus nie chce wypuscic numeru (?)
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Adam k" <b...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:h22b7g$ak1$1@inews.gazeta.pl...
    > Leci trzeci dzien, a moj telefon jak milczal - tak milczy.

    Czterech dyrektorów już zwolnili, może to coś pomoże.

  • 12. Data: 2009-06-27 10:40:08
    Od: Adam k <b...@m...pl>

    tl pisze:
    > Czterech dyrektorów już zwolnili, może to coś pomoże.

    Nie wiem kto zwolnil, ale dzisiaj aktywowali moj numer w play.

  • 13. Data: 2009-06-28 08:42:37
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    > Nie wiem kto zwolnil, ale dzisiaj aktywowali moj numer w play.

    A nie mówiłem? ;-) Swoją drogą ważny gostek jesteś ...

  • 14. Data: 2009-06-28 13:21:42
    Od: Adam k <b...@m...pl>

    tl pisze:
    > A nie mówiłem? ;-) Swoją drogą ważny gostek jesteś ...

    Wazny bylbym, gdyby aktywowali sami w srode rano a nie w sobote - po
    niezliczonej ilosci telefonow do BOKu i wizytach w punkcie.