  • 1. Data: 2009-06-23 20:08:41
    Temat: Pakietowa transmisja danych w Tak Taku?
    Od: j...@w...pl

    Witam,
    Szukam jakiejś promocji w pakietowej transmisji danych w Tak Tak-u w taryfie
    Nowy Tak Tak i nic nie znajduję. Czyżby nie było żadnych możliwości kupna
    paczek KB lub MB po promocyjnych cenach czy może źle szukam?
    W ogóle jedyne co znalazłem w temacie pakietowej transmisji danych w Tak Taku
    to cena 500kB za 0,72 zł. Czy ktoś może mnie trochę naprowadzić na jakieś
    informacje o tym.

  • 2. Data: 2009-06-23 20:11:32
    Temat: Re: Pakietowa transmisja danych w Tak Taku?
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od j...@w...pl
    z dnia: 2009-06-23 22:08:
> [...]
    > to cena 500kB za 0,72 zł. Czy ktoś może mnie trochę naprowadzić na jakieś
    co byś nie zakupił i tak Cię oszukają :]

    poczytaj niżej mój post pod tyt. "prezes ERY zbiera na nowy samochód?
    czyli jak okradane są konta Blueconnect"

    a BlueConnect na kartę to właśnie TakTak :]

    Paweł

  • 3. Data: 2009-06-23 20:38:08
    Od: j...@w...pl

> [...]

    > czyli jak okradane są konta Blueconnect"
    > a BlueConnect na kartę to właśnie TakTak :]

    ale ja mam Tak Taka i mnóstwo forsy na nim i chcę ją jakoś wykorzystać
    do połączeń internetowych w laptopie(na wakacjach) wykupując jakieś pakiety
    ale nic nie znajduję w temacie :(

  • 4. Data: 2009-06-23 20:40:13
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    > ale ja mam Tak Taka i mnóstwo forsy na nim i chcę ją jakoś wykorzystać
    > do połączeń internetowych w laptopie(na wakacjach) wykupując jakieś pakiety
    > ale nic nie znajduję w temacie :(

    Kup sobie karte innej sieci i nie marudz z tym netem na TT.

    A co do kasy to poczekaj, az wejdzie w zycie prawo nakazujace zwracanie
    srodkow przy rezygnacji z opa. Wczesniej czy pozniej czegos takiego sie
    doczekamy, bo na zachodzie juz jest.

    p.

  • 5. Data: 2009-06-23 20:59:39
    Od: j...@w...pl

    > Kup sobie karte innej sieci i nie marudz z tym netem na TT.

    ale w czym jest problem z netem w TT? W cenach, brakach pakietów
    promocyjnych, innych?

    > A co do kasy to poczekaj, az wejdzie w zycie prawo nakazujace zwracanie
    > srodkow przy rezygnacji z opa. Wczesniej czy pozniej czegos takiego sie
    > doczekamy, bo na zachodzie juz jest.

    czyzby miało to wejść jeszcze w tym tygodniu bo za tydzień
    wyjeżdzam na wakacje na których che już korzystać z netu? ;)

  • 6. Data: 2009-06-23 21:16:08
    Od: "Mariusz" <m...@g...com>

    Użytkownik <j...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Taku
    > to cena 500kB za 0,72 zł. Czy ktoś może mnie trochę naprowadzić na jakieś

    Powinno byc. 5 mb na miesiac, liczone co 100 kb. Po wyczerpaniu limitu
    opłata zgodnie z taryfa, ktora przytoczyles.

    http://www.era.pl/repositories/era_pl_repo1/document
    s/ind/War_Prom_GPRS_Happy.pdf

    M.

    __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4181
    (20090623) __________

  • 7. Data: 2009-06-23 21:18:12
    Od: "Mariusz" <m...@g...com>

    5 mb za 5 zl, zapomnialem dodac.

  • 8. Data: 2009-06-24 17:45:53
    Od: X <m...@g...pl>

    Użytkownik j...@w...pl napisał:

> [...]
    >

    > czyzby miało to wejść jeszcze w tym tygodniu bo za tydzień
    > wyjeżdzam na wakacje na których che już korzystać z netu? ;)

    Bierz pakiety internetowe w Simplusie. Wywal karte TakTaka a zobaczysz
    jak bedzie różnica na Plus:) Dowolne pakiety aktywujesz,25MB za 5zł,
    100MB za 10zł, 250MB za 20zł, 500MB za 35zł...Najlepszy mobilny internet
    w dużych paczkach jest właśnie w SImplusie, jeśli masz zamiar korzystać
    z dużej transmisji danych oraz gdzieś w górach gdzie zasiegu Playa nie
    znajdziesz.Heyah ma 2gr/100kB ale to i tak sporo.Przy 100MB to zapłacisz
    20zł w Heyah a 10zł w Simplusie. Wybór jest prosty - tylko Simplus.

  • 9. Data: 2009-06-24 19:44:14
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    > znajdziesz.Heyah ma 2gr/100kB ale to i tak sporo.Przy 100MB to zapłacisz
    > 20zł w Heyah a 10zł w Simplusie. Wybór jest prosty - tylko Simplus.

    Chciales powiedziec : jestes na wsi to uzywaj simplusa, a jak jestes w
    miescie to uzywaj pleja.

    Co by nie mowic, ale play ofera internetu na karte znokautowal
    konkurencje. U innych opow limity transmisji danych w abo po 500MB sa
    smieszne i chyba jedynie po to stworzone zeby wk* czlowieka, ktory dal
    sie nabrac i podpisal umowe. W play jest 2GB miesiecznie za 22,5
    zl/miesiac, przy kupnie doladowania na allegro.

    Dziwi mnie to ze wielka trojca przez tyle miesiecy nie zareagowala na
    oferte pleja. Ale widocznie dalej lapia wystarczajaca ilosc naiwniakow.

    p.

  • 10. Data: 2009-06-24 19:50:15
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 23 Jun 2009 23:18:12 +0200, Mariusz napisał(a):

    > 5 mb za 5 zl, zapomnialem dodac.
    >
    > __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow
    4181 (20090623) __________

    > Wiadomosc zostala sprawdzona przez program ESET Smart Security.

    nie, zapomniałeś to wyłączyć doklejania tego śmiecia w każdym poście

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.